راشا تودی گزارش داد که به دنبال هشدار ارتش سوریه و فعال شدن سامانه‌های ضد هوایی این کشور، ترکیه حملات هوایی خود در خاک سوریه را متوقف کرد.

 به گزارش مشرق، شبکه راشا تودی گزارش داد که به دنبال هشدار ارتش سوریه مبنی بر ساقط کردن جنگنده های ترکیه در صورت تجاوز به حریم هوایی این کشور و همچنین فعال شدن سامانه های ضد هوایی سوریه، ترکیه ظاهراً به مدت یک هفته حملات هوایی تحت عنوان عملیات «سپر فرات» در همسایگی سوریه را متوقف می‌کند.

یکی از مقامات ترکیه که خواست نامش فاش نشود به روزنامه «الحریت» اعلام کرد که آنکارا پشتیبانی هوایی از عملیات زمینی خود در سوریه را در 22 اکتبر متوقف کرده است زیرا دمشق هشدار داد که جنگنده‌های نیروی هوایی ترکیه بر فراز آسمان سوریه را هدف5 قرار می‌دهد.

این مقام ترکیه‌ای همچنین افزود که نیروهای ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا علیه داعش، شمار پروازهای خود در شمال سوریه را کاهش داده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    ترکیه بدون حمایت آمریکا حتی توانایی حفظ امنیت آنکارا رو هم نداره. بشار نباید به سربازای ترکیه ذره ای رحم نشون بده که این ها از صهیونیستها فرصت طلب تر هستن.
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    برای محاصره حلب باید توازن قوا به نفع مقاومت برگردد باید انرژی 20 میلیون شیعه عراقی ازاد شود همچنین به انرژی 25 میلیون علوی ترکیه و 10 میلیون شیعه آذربایجان نیز باید نیم نگاهی داشت خصوصا عراقی ها که عربند 5- باید نیروهای حزب الله و ارتش سوریه نیروی مقاومت در داخل شهرها و روستاهای سوریه ایجاد کنند واحدهای اطلاعات و ضداطلاعات همانند پارتی زن ها و نیروهای مقاومت متفقین در جنگ جهانی دوم- موقعی که ارتش سوریه به شهری قصد حمله دارد آنها وارد عملیات شبانه بشوند و خطوط ارتباطی دشمن را مختل کنند یا از پشت به خطوط دفاعی دشمن حمله کنند کمترین آسیب خودی ها بیشترین خسارت به دشمن 6- حشدالشعبی عراق 150000 نیرو دارد باید با اندکی هزینه 10000 نیروی اضافی سازمان بدر یا حشدالشعبی عراق را نیمی را روانه حندرات حلب جهت تکمیل محاصره شهر حلب و نیم دیگر را روانه داریا تنها پایگاه تروریستها در غوطه غربی دمشق کنند و این مقدار قطعا مازاد است این خیلی مهم است الان تمام تروریستها ملیتهای غیر سوری دارند تصرف شهر الباب دو سوم اهداف آمریکایی ها را تکمیل می کند چون انها فعلا بدنبال سرنگونی اسد با دو یست هزار نیرو نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس