کد خبر 648151
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت معاملات انجام شده رهن آپارتمان متراژ بالا در مناطق شهری تهران طی مهر ماه 95 است. بنابر عرف بازار، در ازای کم کردن یک میلیون تومان از ودیعه، 30 هزار تومان به اجاره‌بهای ماهیانه اضافه می شود. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:


جدول/ رهن‌های میلیاردی در شهر تهران 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    روزنامه همشهری یه مورد چند وقت پیش دیدم خیابان الهیه : 780 میلیون پیش+10 میلیون اجاره ماهیانه من زنگ زدم به شماره این آگهی (بنگاه دار) و گفتم الان 480 میلیون پول پیش آماده دارم و 300 میلیون هم پول دست صاحبخونه قبلیم هست باید بگیرم بیام و اونجارو صد در صد میخوام... الان مدتیه بنگاه دار مرتب زنگ میزنه و میپرسه کی میخوای بیای اجاره کنی... من هم میگم یه روزی میام ولی دقیقش معلوم نیست... حالا کل رهن آپارتمان فعلی ما 12.5میلیونه... !!!
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    0 0
    مراقب بنگاههایی که وجود خارجی ندارند و دنبال طعمه برای چاپیدن و قپیدن پول هستند باشید حتی بانک ظاهری هم آرایش می کنند مقدمه همه گونه دارند و دزدان حرفه ای سازمان یافته هستند شبیه کسانی که صندوق فرهنگیان را تاراج کرده اند این پولها نمود عملیاتی شان این لیست است - رسانه های رسمی مردم را باور ندهند به این کلاشی های یک عده متقلب که از هر وسیله ای برای نا آرامی روان مردم و نگران ساختن مردم فعالیت می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس