در حالی که کمتر از یک هفته از استعفای گودرزی از وزارت ورزش و جوانان گذشته است، روسای فدراسیون‌های ورزشی در تکاپو هستند تا به نوعی نگاه گزینه جدید دولت را به خود جلب کرده و با تعریف و تمجید از گزینه‌های پیشنهادی تا حدودی جایگاه خود را مستحکم کنند.

به گزارش مشرق، در حالی که کمتر از یک هفته از استعفای گودرزی از وزارت ورزش و جوانان گذشته است، روسای فدراسیون‌های ورزشی در تکاپو هستند تا به نوعی نگاه گزینه جدید دولت را به خود جلب کرده و با تعریف و تمجید از گزینه‌های پیشنهادی تا حدودی جایگاه خود را مستحکم کنند.

در ابتدای کار و پس از معرفی سجادی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان برخی از روسای فدراسیون‌ها بلافاصله با ارسال پیام تبریک و تمجید از انتخاب دولت خود را به تیتر رسانه‌ها تبدیل کردند و در مصاحبه با خبرنگاران گوی سبقت را از یکدیگر ربودند اما پس از اینکه 48 ساعت بعد دولت سلطانی‌فر را به عنوان گرینه پیشنهادی به مجلس معرفی کرد برخی از همین روسا با چرخی 180 درجه‌ای این بار سراغ سلطانی‌فر رفتند و او را مرد ناجی ورزش دانستند.

اینکه برخی روسای فدراسیون ها در مدح و ستایش گزینه‌های وزارت ورزش مصاحبه کنند و یا بیانیه صادر کنند هیچ منع قانونی ندارد و هر کسی این اجازه را دارد تا نظر خود را بیان کند اما جایی که این مصاحبه‌ها معنای چاپلوسی داشته باشد چندان خوشایند نیست.

این رویه موجود در کشور در بحث‌های مدیریتی و صدور بیانیه و مصاحبه درباره فردی که هنوز به عنوان وزیر انتخاب نشده است و باید ابتدا از مجلس رای اعتماد بگیرد، چندان چهره زیبایی از مدیریت به نمایش نمی‌گذارد به خصوص اینکه برخی افراد در مدت 48 ساعت به ستایش از دو گزینه دولت برای وزارت ورزش یعنی سجادی و سلطانی‌فر پرداختند.

با دیدن این اتفاقات در ورزش یاد این سخنان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می‌افتیم که فرمودند: ای مالک چاپلوسان ثنا گو را از خود دور بدار زیرا ناکسان همیشه طالب نعمت و آسایشند و در روز سختی چه آسان تو را بچنگ بلا سپرده خود به گرد دیگری حلقه می‌زنند.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس