کد خبر 646449
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

ملی پوش پرتاب دیسک دوومیدانی گفت: چیزی از ورزش حرفه‌ای عایدمان نمی‌شود و باید به فکر شغل دوم باشیم.

به گزارش مشرق، محمد صمیمی در مورد شرایطش اظهار داشت: تمرینات هوازی خود را آغاز کرده‌‌ایم، اما فعلا خبری از سوی فدراسیون دوومیدانی برای برگزاری اردوها و مسابقات قهرمانی آسیا وجود ندارد و امیدوارم این اتفاق نیفتد که دو ماه مانده به فکر آماده سازی باشند.اگر می‌خواهیم در آسیا موفق باشیم باید از همین امروز آغاز کنیم.

وی ادامه داد: اینکه بخواهیم دو، سه ماه مانده به مسابقات اردو بگذاریم و هزینه کنیم فایده‌ای ندارد. در گذشته هم همین اتفاق افتاده و باید فکری به حال این وضعیت شود.

ملی پوش پرتاب دیسک دوومیدانی گفت: بارها و بارها اعلام کرده‌ایم که فقط باید حمایت صورت بگیرد. در رده باشگاهی هیچ درآمدی نداریم و فدراسیون هم حقوق‌ها را متوقف کرده و 6 ماه گذشته را هم نداده است؛ با این شرایط یک ورزشکار باید چطور تمرین کنیم؟

صمیمی گفت: از سال گذشته از تیم باشگاهی‌مان طلب داریم و کسی هم به فکر نیست و به این فکر هستم که شغل دوم پیدا کنم و حداقل بتوانم هزینه‌های روزمره خودم را از این طریق دربیاورم.

وی با اشاره همیشه در مسابقات آسیا موفق بوده است، گفت: در این فصل اکثر پرتاب‌های من حدود 64 متر بوده است که با این وضعیت در آسیا مدال می‌گیرم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.نه تنها الان، بلکه چند سال است که دوومیدانی با مشکلات مالی مواجه است و نمی دانیم چه زمانی حل خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    شما زمانی که مدال میگیری یعنی نخبه ی ورزشی هستی. یه باشگاه تأسیس کن، چمدونم مغازه لوازم ورزشی و دومیدانی باز کن. وقتی مدال گرفتی اونجا، برو با شرکت های بزرگ ورزشی در دهکده المپیک رایزنی کن، اونا هم که از خداشونه؛ تجهیزات اصل و با کیفیت بگیر و البته با تخفیف ویژه برای یک قهرمان المپیک و ... تحت نظارت خودت و اعتباری که از مدال المپیک گرفتی چندتا مربی استخدام کن و باشگاه تأسیس کن .... این همه کار، لابد انتظار داری دیگران زحمتش رو بکشن!! پاداش المپیک رو میاد همه اش رو میزنید زمین بعد میگید فلان...والا!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس