ایوبی گفت: راه برای فرزندان خطاکار بسته نیست. اینکه چه برخوردی پس از بازگشت با این افراد خواهد شد تنها در اختیار سازمان سینمایی نیست.

به گزارش مشرق، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در برنامه متن حاشیه شبکه 3 پیرامون بازیگران پیوسته به شبکه GEM اظهار داشت: این یک حادثه تأسف‌بار بود و مدتی موجی را در کشور ایجاد کرد. این موج با کمک تبلیغات داخلی و خارجی ایجاد شد. این افراد فکر می‌کردند با مهاجرت به خارج از کشور زندگی بهتری خواهند داشت بنابراین آرام آرام شاهد خروج تعدادی از بازیگران بودیم.

وی گفت: با توجه به اینکه همه کسانی که مهاجرت کردند از بازیگران و عوامل تولید شناخته شده در سینما نبودند و جزء چهره‌های مطرح شناخته نمی‌شدند و تنها در تلویزیون و شبکه‌های خانگی شاغل بودند، همان ایام پس از این مهاجرت‌ها دلنوشته‌ای را منتشر کردم و توضیح دادم به عنوان فردی که فضای خارج از کشور را می‌شناسد نوشتم که در خارج خبری نیست و این افراد نادم خواهند شد.

به گفته رئیس سازمان سینمایی بعد از انتشار این نامه آرام آرام پشیمانی‌ها شروع شد و به نوعی این دلنوشته و نامه تیر خلاصی برای افرادی بود که امید واهی داشتند.

وی با بیان اینکه برخی از این مهاجرین طی تماس‌هایی ابراز ندامت کردند و بخش حراست نیز برخوردهای خوبی با این افراد داشت، اظهارداشت: راه بازگشت به خانه پدری را نبسته‌ایم تا اگر خواستند بازگردند با این افراد باید چه کرد. بنابراین با بخش‌های مختلف صحبت کردیم چرا که رأفت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران اینگونه است هرچند که برخورد لازم و قانونی با بازیگران پیوسته به شبکه GEM صورت خواهد گرفت و آنها نیز این موضوع را پذیرفته‌اند.

ایوبی در پاسخ به اینکه این افراد پس از بازگشت ممنوع‌الفعالیت خواهند بود، گفت: تا به امروز حدود 10-12 نفر از این مهاجرین بازگشته‌اند و اظهار ندامت کرده‌اند، ما نیز بر صندلی پدری نشسته‌ایم بنابراین راه را بر فرزندان خطاکار نمی‌بندیم. اینکه چه برخوردی پس از بازگشت با این افراد خواهد شد تنها در اختیار سازمان سینمایی نیست.

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه بازیگران، هنرمندان و نویسندگان همه از سرمایه ملی و امکانات کشور استفاده کرده‌اند بنابراین عرق به این کشور دارند، تصریح کرد: ما قرار نیست فرش قرمز برای خاطیان پهن کنیم و اینکه چه برخوردی با این افراد خواهد شد، فراتر از سازمان سینمایی است ولی حتماً با تعامل با سازمان‌های تصمیم‌گیرنده تصمیمات لازم اخذ خواهد شد.

وی در پایان گفت: اینکه بلافاصله این تعداد بازیگران بخواهند در تلویزیون بازی کنند قطعاً اینگونه نخواهد بود. اغلب این افراد سینمایی نبودند و تصمیماتی که گرفته خواهد شد فراتر از سازمان سینمایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    یک عده آدم فاسد الاخلاق وبی تعهد وبی دین که ارزش های دینی براشان هبچ اهمیتی نداره وهرکسی هم که دل به اینها خوش کنه خودش هم مثل اونهاست.ازسرمایه این ملت استفاده کردن اما نااهلان این ملتن مشرق سانسوری سانسورکن تا جانت درآد
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    ممنون. اما شما خودت رفتنی هستی داداش
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    اینهایی که به ریش ملت ما خندیدن و رفتن جم رو دیگه توی برنامه ها نشان ندید
  • مرتضیsk ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    وطن فروشی اینآ به کنار ، سیاست های بسیار کارآمد! دولت مطبوع یازدهم در حوزه سینما و همچنین خانه سینما، باعث و بآنی این خیانت هنری گشت
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    بعضی از این حضرات سن پدربزرگ جنابعالی را دارند لطفا در حق فرزندان خودت پدری کن بقیه رو پیشکش
  • ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    عجب!
  • ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    اینها برای شما سرمایه هستند نه ملت ما مردم گرفتار تراز این حرفها هستیم که برای این قشر ارزشی قائل بشویم چرا که اکثرا خود هم برای وجود خودشان ارزشی قائل نیستند
  • ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    حالا اگه چهار تا حزب اللهی خطا کرده بودن حضرات افساد طلب از اعدام پایینتر نمیومدن
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    شخصا" هیچ علاقه ای به بازگشت و بازیگریشون تو ایران ندارم
  • سید سجاد ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    جناب ایوبی پس بفرمائید که گوگوشو سروش و خودشیفته و هرچی ... و هرچی بی ... و ... فروش که ازسرحرص و بی ... درمقابل اسلام عزیز رفتند که البته ... و ... شان بخورد توی سرشان. دین فروشی و عزت و شرف مملکت رو به سخره گرفتن و هرروز هم دهن کجی شان بیشترو بیشتر میشه بگیم گول خوردن و بچه بودن و کم توجهی کردن؟!!!! و بفرمایند به کشوری که برای زتش این همه شهید داده قدم رنجه کنند! و به ریش و سبیل هشتاد میلیون زنو مرد پوزخند برنند!!! برادرحاشا به غیرت و ان ایمانی که به دینو اسلام و قران دارید .
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    آخه شماهایی که این کامنتا رو میذارین می دونین بیکاری و نیاز به حداقل درآمد یعنی چی؟ نه دیگه متاسفانه تو این مملکت یه عده همیشه بر خر زر و قدرت سواراند و به اکثریت که برای تامین معاش زندگیشون نیازمندن توجهی ندارن.
  • امین12 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    آره بابا بذار این بنده های پول برگردن قاطی هزاران بی حجاب و بی دین و بی غیرتی که توی خیابونای کشور امام زمان(عج) ول میگردن اتفاقی نمیفته! برگشتشون که دیندارشون نمیکنه فقط از گشنگی تو ولایت غربت نجاتشون میده! مطمئن باشید درد حیا و غیرت از جم کثیف جداشون نکرد درد مفلسی و بی پولی اینکار رو کرد!
  • مانترا ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    رفتنشون یک خریت بود برگشتنشون خریت دیگر به گفته خودشان به خاطر کم کاری مهاجرت کردند حالا که برگردند ممنوع الکار هم هستند یعنی بایکوت کامل حالا که رفتند همانجا بمونند یک اژانس املاک یا رستوران یا فست فود راه بندازند زندگیشون را بکنند
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    حالمون از دیدن این افراد به هم میخوره، خواهشا اینارو دوباره به سینمای ایران راه ندید.
  • جواد ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    عرق ملی دارند؟؟!! حاجی یا معنی عرق نمیدونی یا ملی نفهمیدی کجاست !
  • نادر ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    این مهاجرت ها هم ناشی از رکود اقتصادی و فعالیت های فرهنگی است.
  • شاپور ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    صدف خانم که برنگشته اند انشالله
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    گَر به دولت رسیدی،مَست نگشتی مَردی گَر به ذلّت رسیدی ، پَست نگشتی مَردی
  • شاپور ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    صدف خانم که برنگشته اند انشالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس