کد خبر 645600
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

گران قیمت ترین بازیکن جهان در بازی شب گذشته لیگ اروپا مقابل فنرباغچه خوش درخشید و با دو گل خود پاسخ منتقدین را داد. باید دید وی می‌تواند این عملکرد خود را تداوم بخشد؟

به گزارش مشرق، در بازی سوم گروهی لیگ اروپا شب گذشته منچستریونایتد میزبان فنرباغچه ترکیه قرار گرفت.

در این دیدار که با نتیجه 4-1 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید، پل پوگبا فوق‌العاده کار کرد و با به ثمر رساندن دو گل عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

برخی از مطبوعات و کارشناسان فوتبال از عملکرد خوب این هافبک گران قیمت تمجید کردند. اما این سوال پیش می‌آید که این درخشش آیا تداوم دارد یا خیر؟

در هفت هفته ابتدایی لیگ جزیره این بازیکن یک‌بار خوب است و در یک مسابقه دیگر بی‌اثر ظاهر می‌شود. وی در برابر با لستر و ساوتهمپتون بسیار عالی بازی کرد اما در مسابقه واتفورد، استو‌ک، سیتی کاملا در بازی گم بود.

در بازی حساس هفته هشتم لیگ انگلیس که دوشنبه شب برگزار شد یونایتد مهمان لیورپول قرار گرفت که پوگبا به مانند دیگر بازیکنان سرد و بی‌روح ظاهر شد. وی که در پست پشت مهاجم بازی می‌کرد نتوانست به مانند یوونتوس موثر واقع شود و باعث ‌گل‌زنی تیمش شود.

حال پس از سه شب گران قیمت ترین بازیکن جهان با به ثمر رساندن دو گل مقابل فنرباغچه  ارزش و عیار خود را نشان داد.

این آمار پر افت و خیز پوگبا شاید صحت حرف مورینیو را نشان دهد که باید به این هافبک زمان داد تا توانایی‌های خود را نشان دهد.

یکشنبه عصر ساعت 18:30 چلسی میزبان من‌یونایتد خواهد بود و این دیدار یکی از بهترین فرصت‌های گران‌ قیمت ترین بازیکن جهان است تا نشان دهد که در مسابقه‌های حساس نیز موثر خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس