رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استکبارستیزی و خدمت به مردم را از تاکیدات مقام معظم رهبری به مسؤولان بیان کرد.

به گزارش مشرق، آیین بزرگداشت پنجمین سالگرد سفر تاریخی و پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار شهر کرمانشاه با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیان، فرهیختگان، نخبگان، جوانان و جمعی از مردم کرمانشاه انجام پذیرفت.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار مبارزه حق علیه باطل برای همه آزادگان و عدالت‌جویان الگو هستند و همه ما باید فرمایشات معظم‌له در مورد مباحث مختلف از جمله ایستادگی در مقابله مستکبران را نصب‌العین قرار بدهیم.

ضرغامی با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب همه مسؤولان و مردم هستند و امروز مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان و ظلم و ستم مستکبران بنا بر فرمایشات ایشان یک اصل مهم و ضروری است، گفت: استکبارستیزی از اصول مهم انقلاب اسلامی و ادامه راه امام(ره) و شهدای والامقام است که از دستورات دینی ما نشأت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز مستکبران با قدرت بزرگ ایران اسلامی مواجه هستند که در مقابل زیاده‌خواهی آنان و پیش‌برد نقشه‌های شوم آنان ایستاده است، متذکر شد: ایران اسلامی با پشتوانه مردمی و اعتقادات مکتبی و دینی دارای حکومت الهی و مردمی است که در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های تحسین‌برانگیزی دست پیدا کرده‌ایم و این موضوع موجب عصبانیت دشمنان ملت ایران شده است.

این مسؤول یکی از شاخصه‌های نظام اسلامی را مردمی بودن آن خواند و خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام نسخه‌ای پویا، ابدی و مترقی برای همه اعصار دارد که در تعالیم دینی و الهی خدمت به مردم از جمله وظایف حاکمان و مسؤولان در نظام اسلامی است.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم را از دیگر موضوعاتی برشمرد که همواره مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب بوده است و گفت: همه مسؤولان باید برای رضای خدا در راستای خدمت به مردم و پیشرفت جامعه قدم بردارند.

این مسؤول با اشاره به وجود امنیت، آرامش و اتحاد مردم در استان کرمانشاه، تصریح کرد: اقوام و مذاهب مختلفی در استان کرمانشاه با آرامش، اتحاد و به‌صورت مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و این موجب برقراری آرامش در این منطقه شده است و مردم این دیار همواره به تدین، میهمان‌نوازی، ولایت‌مداری و انقلابی بودن شهرت داشته اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس