کد خبر 644976
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

یک منبع محلی در عراق از احتمال مرگ سرکرده گروه تروریستی داعش در عراق خبر داد.

 به گزارش مشرق، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع محلی در عراق که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد احتمالاً ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش کشته شده است.

منبع محلی ناشناس عراقی روز دوشنبه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت ابوبکر البغدادی که نزدیک به یک سال پیش در درگیری‌های استان الانبار در غرب عراق به‌شدت زخمی شده بود، به‌آرامی راه ‌می‌رفت.

منبع محلی تأکید کرد ابوبکر البغدادی که پس از زخمی شدن در الانبار در شهر موصل در شمال عراق تحت مداوا قرار گرفت، هنوز سلامتی خود را به دست نیاورده بود و به‌علت آسیب دیدگی شدید از ناحیه کبد و سمت چپ بدن تا چند ماه نمی‌توانست حرکت کند.

منبع محلی گفت خبرها از احتمال وخامت حال ابوبکر البغدادی در شهر البعاج در 100 کیلومتری غرب موصل و احتمال مرگ قریب الوقوع حکایت دارد.

منبع محلی افزود: «به نظر می‌رسد البغدادی مرده است اما گروه تروریستی داعش برای حفظ روحیه عناصر خود در جنگ موصل از اعلام خبر مرگ وی خودداری می‌کند، به‌ویژه اینکه داعش به‌دنبال شکست‌های مکرر در عراق و سوریه، بیشتر فرماندهان (سرکرده‌های) خود را از دست داده است».

پیش از این خبری منتشر شد که کاروان ابوبکر البغدادی سرکرده و گروهی از سرکردگان داعش در منطقه الغابات در موصل مورد حمله قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این حمله شمار زیادی از سرکردگان داعش کشته شدند؛ ولی اخبار حاکی از آن است که البغدادی از این حمله جان سالم به در برده است.

یک منبع محلی در استان نینوا، اعلام کرد که در این حمله ابوموسی المغربی فرمانده گروهک معروف به «جیش العسره» و تعدادی از همراهانش کشته شده‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • برکوت ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    حاضرم قسم بخورم که این منبا خبری به نفع البغدادی رای داده ...... وگرنه این گربه وحشی با تیربار هیلیکوپتر هم نمرده !! البته یحتمل مسلسل بالگرد کبد و کلیشو ترکونده سوزونده .......
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    1- حشد الشعبی عراق با 150 هزار نیرو بزرگتر از سپاه و بسیج ایران می باشد و توانایی درگیری همزمان با ارتش آمریکا و ترکیه را دارد و نباید از تهدیدات ترکیه و آمریکا بترسد و تا جدایی استان های شمالی عراق شامل مرور زمان و رسمیت یافتن نشده باید کار داعش را تمام نمایند و به پیشروی های خود به طرف موصل باید ادامه دهند و 10 هزار نیروی مازادشان را باید به حومه حلب و غوطه دمشق بفرستند2- هم اکنون کردها به پیاده نظام ارتش آمریکا در جهان تبدیل شده اند و سرباز پیاده آمریکا شده اند اینو یاد داشته باشید در صورت هرگونه حمله آمریکا و ترکیه به بسیج مردمی عراق این نیرو در میان مردم عراق محبوبتر خواهد شد و اختلافهای داخلی را مثل زمان جنگ حل خواهد نمود برخی کشورها حتی در این زمینه برای حل اختلافات داخلی به دشمن تراشی و حتی دشمنان خیالی روی می آورند همانطور که حمله هیتلر به شوروی و عراق به ایران این نظام های ایدئولوژیک را تقویت نمود 3- باید فورا فرودگاه بغداد به روسها واگذار گردد 4- باید در تمام شهرهای عراق علیه اشغالگران راهپیمایی صورت گیرد مخصوصا باید در پایتخت بیشتر باشد- لطفا اینو به مقامات بالا برسانید آنها با تجزیه عراق قصد حمله به ایران را دارند و ما به لحاظ فنی و نظامی قادریم آمریکا و تمامی پایگاههایش را ظرف 24 ساعت نابود کنیم و بقول آقا در سخنرانی معروفش حیفا و تل آویو را به خاکستر تبدیل نماییم و باید به صورت مستقیم وارد نبردهای عراق شویم نباید بگذاریم آمریکایی ها در عراق پایگاه تاسیس کنند آنها قصد تجزیه ایران را دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس