دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز دشمنان، ایران هراسی، انقلاب ستیزی و نفوذ را دنبال می کنند، گفت: دشمن برای استحاله دست به هر اقدامی می زند لذا باید هوشیار بود.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی غروب سه شنبه در نشست بصیرتی دانشجویان دانشگاه سمنان با اشاره به برنامه های غرب در قبال ایران اسلامی و جوانان، ابراز داشت: امروز دشمنان اسلام ایران ستیزی را از طریق رسانه‌های گروهی دنبال می کنند و در این راه از غول‌های رسانه‌ای جهان با حمایت صهیونیسم جهانی بهره می برند.

وی افزود: دشمن باعلم به اینکه اسلام حقیقی اثرگذار و جهان‌شمول است به ترویج اسلام های بدلی و تکفیری پرداخته است و نمونه این امر را می توان در حمایت از گروه‌های تکفیری در سوریه و کشورهای منطقه به وضوح مشاهده کرد که این مقوله متاسفانه با سکوت برخی داعیه‌داران کشورهای اسلامی مواجه است.

استکبار به ظاهر با تکفیری‌ها می جنگد

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه استکبار جهانی در ظاهر با جریان های تکفیری می جنگد اما در باطن از آنها حمایت می کند، گفت: این سیاست دوگانه با هدف مهار اسلام واقعی صورت می گیرد.

جلیلی با طرح این سوال که چرا قدرت‌های غربی هر وقت عرصه را بر گروه‌های تروریستی تنگ می بیند با برگزاری کنفرانس های منطقه ای تلاش می کنند؟، ابراز داشت: این نشان می دهد که رهبران کشورهای منطقه و حامیان تروریسم به دنبال انحراف افکار عمومی و خوب جوله دادن ظاهرشان هستند وگرنه این قبیل جلسات تا کنون دردی را از مردم مظلوم جهان برطرف نساخته است.

وی افزود: این همان نکته ای است که امام خمینی(ره) بارها آن را پیش بینی و تذکر دادند حتی زمانی فرمودند، دست آمریکا از آستین صدام حسین بیرون است و این قبیل هشدارها امروز به منصه ظهور رسیده اند که نشان از بصیرت بالای ایشان دارد.

استکبار دلسوز هیچ کشوری نیست

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشورمان با بیان اینکه امروز استکبار دلسوزی برای هیچ کشوری را در برنامه خود ندارد، گفت: دشمنان به دنبال انقلاب هراسی در منطقه هستند چرا که می بینند تحرکات کشورهای عربی که به بهار عرب مشهور شد از انقلاب اسلامی نشات گرفته است.

جلیلی بیان داشت: رسانه‌های غربی دائما بر خطر ایران در منطقه و جهان تاکید می کنند و عروسک آنها یعنی عربستان سعودی هم این موضوع را تکرار می کند و من تعجب می کنم چرا برخی فریب خورده به دامان این فریب‌ها می افتند و در تشخیص حق و حقیقت ناتوان هستند لذا این معادله ای بسیار روشن است.

وی افزود: دشمن از ترویج افکار انقلابی در منطقه در هراس است و این طبیعی به نظر می رسد چرا که اندیشه‌های انقلابی بر خلاف خواسته های استکبار و به دنبال اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) است لذا باید دانست که انقلاب هراسی در کنار نفوذ و ایران هراسی سه اقدام مهم دشمنان در قبال ایران اسلامی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس