کد خبر 644582
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

سرمربی تیم فوتبال هیرنوین در مصاحبه با یک سایت هلندی ضمن تشریح دلایل موفقیت تیمش در فصل جدید اردویژه به تمجید از رضا قوچان‌نژاد پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم هیرنوین پنجمین پیروزی فصل جاری اردویژه هلند را شنبه گذشته برابر گرونیخن در هفته نهم این رقابت‌ها کسب کرد تا به جایگاه سوم جدول رده‌بندی برسد. رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی هیرنوین یکی از ارکان کلیدی این تیم در نه هفته اخیر اردویژه بوده و گل‌های ارزشمندی نیز برای تیمش به ثمر رساند.

یورگن استرپل، سرمربی هیرنوین درباره نتایج تیمش به سایت لیوارد هلند گفت: از عملکرد بازیکنان و نتایجی که به‌دست آورده‌ایم، راضی هستیم، اما این موقعیت می‌تواند شکننده باشد. وجود بازیکنان مصدوم، محرومیت‌های احتمالی و خروج بعضی از بازیکنان در آینده می‌تواند خطراتی را برای تیم هیرنوین به‌دنبال داشته باشد.

استرپل در ادامه با ابراز خوشحالی از حق انتخاب وسیع جهت آرایش ترکیب اصلی هیرنوین گفت: مهم‌ترین مسئله این است که تمامی بازیکنان مهیای بازی کردن هستند و به همین خاطر الان در بالای جدول رده‌بندی اردویژه قرار داریم. ما باید قدرت فعلی خود را حفظ کنیم و این اندیشه را که موفقیت‌ها به‌صورت طبیعی کسب خواهند شد، دور بیندازیم.

سرمربی تیم هیرنوین در خاتمه با نام بردن از رضا قوچان‌نژاد و استین اسهارس، دو بازیکن باتجربه و کلیدی تیمش اظهار داشت: آنها بازیکنانی هستند که تمامی این مراحل را گذرانده‌اند و می‌دانند باید چگونه عمل کنند. البته زمان‌های سخت‌تری نیز در انتظار هیرنوین است و باید همین روند خوب فعلی را ادامه دهیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس