کد خبر 632056
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

مهاجم ایرانی هرن‌فین معتقد است شرایط قابل‌توجهی دارد و تحت‌تاثیر عملکرد مطلوب تیمش فرصت‌های خوبی برای گلزنی پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، تیم  هرن‌فین  امروز (شنبه) در هفته ششم لیگ فوتبال هلند موسوم به اردی‌ویزه میهمان روداکرکراد در ورزشگاه لیمبورگ است

هرن‌فین که امسال رضا قوچان نژاد،‌مهاجم ملی‌پوش ایرانی را در خدمت دارد، در فصل جاری ۸ امتیاز از ۵ مسابقه کسب کرده و بازی‌ قابل توجهی هم نشان داده است.

گلزن ایرانی در این مورد اظهارداشت: ما در مسیری خوب در حال حرکت هستیم و امیدوارم در بازی شنبه همچنان خوب پیش برویم.کادر فنی فلسفه کاری مشخصی دارد که بر مبنای آن کار می‌کنیم.اوضاع و احوال تیم در حال بهبود است و به همین خاطر می‌توانیم خرسند باشیم. البته کتمان نمی‌توان کرد که هنوز کار زیادی وجود دارد که باید انجام دهیم.

گوچی از زمانی که به هرن‌فین بازگشته، اوضاع و احوال خوبی داشته و از این که مهاجم شماره یک تیم است، حس خوبی دارد.

وی افزود:هیچ فشاری را حس نمی‌کنم.با محیط پیرامون هماهنگی زیادی دارم و اولین سال فوتبال حرفه‌ای‌ام را تجربه نمی‌کنم. وقتی تیم خوب کار کند، من هم تحت‌تاثیر آن عملکردی خوب خواهم داشت.

ستاره تکنیکی ادامه داد: هیچ نگرانی ندارم.هر چقدر که درخشان فوتبال بازی کنیم، مطمئنا بیشتر هم صاحب موقعیت می‌شویم و من هم فرصت بیشتری برای گلزنی پیدا می‌کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس