روزنامه دولتی ایران با انتشار مطلبی، به گزینه‌های احتمالی جانشینی علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حمله کرد.

به گزارش مشرق، وطن امروز نوشت: در شرایطی که ماجرای برکناری علی جنتی قطعی شده و روحانی در حال بررسی گزینه‌های جایگزین او است؛ روزنامه دولتی ایران با انتشار یک مطلب طنز، ضمن انتقاد از برکناری علی جنتی، گزینه‌های احتمالی جایگزینی او را به «راننده وانت دیوانه» تشبیه کرد!
 
این روزنامه در صفحه 24 شماره روز گذشته خود در مطلبی تحت عنوان «رمزگشایی از راننده وانت جنجالی!» به ماجرای انتشار یک کلیپ جنجالی از رفتار دیوانه‌وار یک راننده وانت در یکی از خیابان‌های تهران اشاره کرده و نوشته است: «نمی‌دانیم شما تصویر وانت پیکانی سفیدرنگ را که از خیابان اصلی وارد کوچه‌ای ورود ممنوع شده و به شکلی دیوانه‌وار خود را به خودروهای مسیر می‌کوبد تا راه را باز کند دیده‌اید یا نه؟ در روزهای گذشته این فیلم در فضای مجازی دست به دست می‌شد و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره هویت راننده ابراز شد».
 
روزنامه دولتی ایران در ادامه این مطلب درباره هویت این راننده وانت پیش‌بینی‌هایی را مطرح کرده و نوشته است: «شاید راننده یکی از مدعیان تصدی پست وزارت ارشاد بوده. در حالی که هنوز نه به بار است و نه به دار و جناب وزیر هم فرموده‌اند که بعداً معلوم می‌شود، برخی دوستان خیلی عجله دارند که گزینه احتمالی باشند. پس بعید نیست سوار وانت شده تا بلکه هم زودتر خودش را به پاستور برساند و همزمان با گوشی تلفن همراه اخبار را مرور می‌کرده که این‌طور به در و دیوار کوبیده و حواسش نبوده».
 
این مطلب عجیب روزنامه دولتی ایران می‌تواند نشان‌دهنده اعتراضات داخلی در دولت نسبت به تغییر علی جنتی باشد.
 
از سوی دیگر حمله عجیب این روزنامه به گزینه‌های احتمالی جایگزینی جنتی نیز حاکی از نارضایتی تصمیم‌گیران این روزنامه از این گزینه‌هاست.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس