کد خبر 644381
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴

رسانه‌های زنجیره‌ای و اصلاح‌طلب برای پیدا کردن مصادیق خوی اشرافیگری بار دیگر به کاهدان زده و خوردن آبگوشت‌، کدو و سنگک را از جمله این موارد خوانده‌اند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های مدعی اصلاحات که پس از افشای حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی ضمن حمایت از این مدیران حقوق‌های پرداخت شده را قانونی خوانده بودند در آخرین مورد از شیرین کاری‌ها به سراغ دولت سابق رفتند تا مصادیق خوی اشرافیگری و دوری از ساده‌زیستی را در این دولت بیابند؛ خوردن آبگوشت و کدو تنبل ننتیجه تلاش‌های یکی از سایت‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلبان بود‌!
 
سایت خبری اصلاح‌طلب انتخاب به نقل از آشپز نهاد ریاست جمهوری نوشته است‌: حضرات مدعی ساده‌زیستی که طی سال‌های 84 تا 92 عنان امور مملکت را برعهده داشته‌اند چندان هم به امور جوارحی خود بی‌توجه نبودند و در روزهای مشخصی غذاهایی را صرف می‌کردند که اعیانی محسوب می‌شد.
 
سرآشپز نهاد ریاست جمهوری در این گفت‌وگو با اشاره به اوضاع آشپزخانه نهاد ریاست جمهوری در دوران دولت‌های نهم و دهم‌، درباره مصادیق غذاهای اعیانی گفت: رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری به من می‌گفت برایمان کدو تنبل بدون روغن در فر بپز و این کدو تنبل‌ها را عصرانه با احمدی‌نژاد می‌خوردند!
 
وی افزود‌: احمدی‌نژاد یا مشایی گفته بود یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها برای ما آبگوشت سنتی درست کنید!
 
سایت انتخاب خوردن سنگک دورو خشخاش را نیز یکی دیگر از مصادیق اشرافیگری و دوری از ساده‌زیستی خوانده است‌.
 
گفتنی است پس از انتشار فیش‌های نجومی برخی مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب به همراه برخی از مسئولین دولتی این مدیران را سرمایه‌های نظام خوانده و پرداخت‌های صورت گرفته به آنان را قانونی خواندند‌، در حالی که مدیران دولتی در ازای کار نکرده صدها میلیون تومان دریافت کرده و برخی از این مدیران هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
 
رسانه‌های زنجیره‌ای و اصلاح‌طلب برای پیدا کردن مصادیق خوی اشرافیگری بار دیگر به کاهدان زده و خوردن آبگوشت‌، کدو و سنگک را از جمله این موارد خوانده‌اند.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس