کد خبر 644296
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

هافبک دفاعی پرسپولیس علاوه بر موفقیت در فاز دفاعی و وظایف خود، در دیدار برابر نفت نیز با گل خود تاثیر و کیفیت خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، کمال کامیابی نیا که در دیدار برابر قشقایی شیراز در جام حذفی، نتوانست پنالتی حساس تیمش (که حکم صعود سرخپوشان را داشت) را به ثمر برساند، شرایط روحی و روانی اش را در آن دیدار، نامناسب توصیف کرد و از هواداران بابت این تعلل خود عذرخواهی کرده و قول جبران آن را داده است. هافبک دفاعی سرخپوشان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط این تیم بعد از صدرنشینی، شانس قهرمانی و شرایط تیم ملی صحبت کرد که در ادامه خواهید خواند.

می‌دانستیم چطور به نفت ضربه بزنیم
در طول هفته نفت را به خوبی آنالیز کرده بودیم و نکاتی را که برانکو ایوانکوویچ و چوک به ما گفته بودند درباره نقاط قوت و ضعف آنها، به خوبی در زمین اجرا کردیم و از همان جا نیز به این تیم ضربه زدیم. خوشحالیم که برابر نفت (که اکنون آقای دایی به عنوان سرمربی قابل احترام روی نیمکت آن حضور دارد) بازی موفقی به نمایش گذاشتیم و به نتیجه لازم دست یافتیم.

نباید برابر قشقایی پنالتی می زدم
دوست دارم امروز از تمام هواداران عزیز پرسپولیس عذرخواهی ویژه ای داشته باشم. من بعد از دیدار برابر قشقایی مصاحبه ای با رسانه ها در این خصوص نداشتم و اکنون باید از هواداران پرسپولیس بابت جام حذفی معذرت خواهی کنم. آن دیدار شرایط خاص خودش را داشت و این قول را به آنها می دهم که در دیدارهای آینده جبران کنم و بازیکنی موثر برای تیم باشم و دل هواداران را شاد کنم و این معذرت خواهی را بدهکار بودم. من بعد از آن بازی مصاحبه نکردم؛ چون نمی دانستم چه باید بگویم و چطور از طرفداران عذرخواهی کنم تا بیش از این ناراحت نشوند؛ اما اکنون این قول را می دهم که برای جبران آن تمام توانم را در تیم بگذارم. در آن بازی شرایط پنالتی زدن نداشتم و نباید این مسئولیت را قبول می کردم.

نباید سهل انگاری می کردم
شرایط پنالتی باید مهیا شود و صادقانه باید بگویم که آمادگی پنالتی زدن نداشتم. بازیکن نداشتیم و مجبور شدم و قبول کردم. کسی که در پرسپولیس بازی می کند، وظیفه دارد مسئولیت پذیر باشد و من سهل انگاری کردم و عذر می خواهم و قول می دهم در ادامه جبران کنم.

به دنبال 6 امتیاز دو بازی آتی هستیم
اکنون باید در لیگ، خودمان را حفظ کنیم و بازی به بازی پیش می رویم و تمرکزمان اکنون روی استقلال خوزستان است. تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا از اهواز دست پر برگردیم و در این دو بازی قبل از تعطیلات 6 امتیاز بگیریم.

تلنگر جام حذفی ما را سه هفته قبل از پایان قهرمان می‌کند
الان خیلی زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم و فکر می کنم با توجه به شرایط موجود، باید از لیگ برتر جام بگیریم و بیشترین شانس را در لیگ داریم. خط دفاعی و تیم ما کلا شرایط مناسبی دارد. جام حذفی تلنگر بزرگی به ما وارد کرد و هر بازی اکنون برای ما حکم فینال را دارد و باید سه امتیاز را بگیریم و بالا بمانیم. خیلی زود است درباره قهرمانی صحبت کردن اما این توان را در تیم مان می بینم که سه چهار هفته قبل از پایان لیگ به قهرمانی خواهیم رسید.

بازی با استقلال انتقامی خواهد بود
این بازی شرایط خاص خودش را دارد. بازی هفته دوم بود و هوا گرم بود و شرایط خاص خودش را داشت و امسال فرق می کند. تیم ما جا نیفتاده بود و اکنون مهره های کلیدی حفظ شده و هفته به هفته هم بهتر می شویم و برای گرفتن سه امتیاز و جبران می رویم. این دیدار انتقامی و برای جبران نتیجه خواهیم بود. البته به گذشته نگاه نمی کنیم و صد در صد به سه امتیاز آن فکر می کنیم.

بی انضباطی و دوری از تیم ملی؟
چنین چیزی صحت ندارد و بی انضباطی نکردم و می توانید از آقای کی روش و کمک هایش بپرسید. باعث افتخار من است که با ایشان کار کنم. صلاح دیدند در این دو اردو نباشم و از ته دلم دعا کردم نتیجه بگیرند و خوشحالم که  برای دومین دوره پیاپی، شانس صعود داریم با این مربی به خود می بالیم. امید دارم بار دیگر دعوت شوم. در تیم ما بازیکنان بزرگی حضور دارند و باید تلاش بیشتری داشته باشم. شانس حضور را در اردوهای بعدی برای خود می بینم. مسلما با هدف و تلاشی که در پیش گرفته ام این مساله دور از ذهن نخواهد بود و بار دیگر می توانم اعتماد تیم ملی و سرمربی را جلب کنم.

پرسپولیس باند 25 نفره است

باند کجا بود و ما باند 25 نفره هستیم و از ما حاشیه ای بیرون نخواهد آمد. تمام بازیکنان در کنار هم هدف بزرگی را دنبال می کنند و کوچکترین بحثی در تمرینات و بازی به وجود نیامده و شرایط  به گونه ای است که شخصا وقتی دو روز تمرینات تیم تعطیل می شود دلم برای بازیکنان و تمرین تنگ می شود.

صبوری رامین قابل ستایش است
من فکر می کنم اگر حرفه ای نگاه کنیم تیم نتیجه گرفته است و مربی حرفه ای بالای سر تیم است. صد در صد رامین به کار تیم می آید و بازی خواهد کرد و بازیکنی حرفه ای است که خوب تمرین می کند و سطح صبوری خود را بالا برده. امیدوارم حاشیه وارد تیم نشود و خوشحالم که رامین با این مساله، حرفه ای برخورد می کند. او بازیکنی حرفه ای است که مسلما با ادامه این روند هم در تیم ملی و هم پرسپولیس شرایط مناسبی خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس