کد خبر 643336
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و نفت تهران با برتری سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

حسین ماهینی در دقیقه 14 و از روی نقطه پنالتی و مهدی طارمی در دقیقه 30 گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه‌، محسن مسلمان، وحید امیری و مهدی طارمی.

ترکیب نفت تهران:میلاد فراهانی، احمد آل‌نعمه، میلاد فخرالدینی، وحید حمدی‌نژاد، ایگور پراهیچ، علیرضا عزتی، آرش رضاوند، اکبر صادقی، محمد قاضی، ایمان مبعلی و امیرارسلان مطهری.

دقیقه 7: خروج اشتباه بیرانوند باعث شد موقعیت خوبی نصیب محمد قاضی شود که ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 10: ارسال کرنر از سوی محسن مسلمان روی دروازه نفت، با ضربه سر مهدی طارمی همراه بود که به امید عالیشاه رسید، اما ضربه این بازیکن هم راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 12: توپی که در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسیده بود، با سرتوپ خوب این بازیکن و تکل وحید حمدی‌نژاد همراه بود که تبدیل به ضربه پنالتی برای پرسپولیسی‌ها شد.

دقیقه 14: حسین ماهینی پشت ضربه پنالتی ایستاد و برای پرسپولیس گلزنی کرد.

دقیقه 19: ایمان مبعلی پشت ضربه ایستگاهی نفتی‌ها قرار گرفت و ضربه خوبی هم به توپ زد، اما قدرت شوت او چندان زیاد نبود که بیرانوند را به زحمت بیاندازد.

دقیقه 23: اکبر صادقی به دلیل تکل خطرناک روی پای فرشاد احمدزاده از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 29: پرتاب بلند دست علیرضا بیرانوند برای مهدی طارمی در حال تبدیل شدن به یک موقعیت تک به تک بود که پراهیچ با دست توپ را متوقف کرد تا از داور بازی کارت زرد دریافت کند.

دقیقه 30: کار تمرین شده پرسپولیسی‌ها روی ضربه ایستگاهی میانه میدان، با پاس خوب وحید امیری برای مهدی طارمی همراه بود تا این بازیکن با یک ضربه آرام برای دومین بار دروازه نفت را باز کند.

دقیقه 37: ارسال نفتی‌ها روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر ارسلان مطهری همراه بود، اما توپ با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: امید عالیشاه در کورس با میلاد فخرالدینی در کنار زمین متوقف شد که اعتقاد به خطا داشت، اما نظر داور مسابقه خلاف این موضوع بود. به همین دلیل عالیشاه اعتراضی به داور کرد که با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 39: علیرضا بیرانوند پس از مهار توپی که روی دروازه‌اش آمده بود، قصد داشت یک بار دیگر پرتاب بلندی برای مهاجم هم‌تیمی داشته باشد که توسط علیرضا عزتی متوقف شد و داور مسابقه به کاپیتان نفت هم کارت زرد نشان داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس