عضو کمیسیون آموزش گفت: حداکثر در عرض سه ماه نتیجه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در قالب گزارشی به کمیسیون ارائه و در جلسه‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش قرائت می‌شود.

به گزارش مشرق، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه علنی روز گذشته مجلس، گفت: هیات‌رئیسه این تقاضا را به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابلاغ می‌کند.

وی افزود: پنج نفر از متقاضیان تحقیق و تفحص به علاوه پنج نفر از اعضای کمیسیون آموزش، هیاتی 10 نفره را تشکیل داده و شروع به تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان می‌کند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به بهره‌گیری این هیات از کارشناسان داخل و خارج مجلس در دنبال کردن تحقیق و تفحص گفت: بسته به حجم کار کمیته‌های فرعی تشکیل می‌شود و حداکثر در عرض سه ماه نتیجه تحقیق و تفحص در قالب گزارشی به کمیسیون آموزش ارائه و در جلسه‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش قرائت می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه وزیر دفاعیات و توضیحات خود را ارائه خواهد داد و در نهایت گزارش به هیات‌رئیسه مجلس تقدیم و در صحن علنی قرائت می‌شود و پس از آن رسیدگی‌های قضایی توسط قوه قضاییه آغاز می‌شود.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس