کد خبر 644204
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

محمدعلی کلی، رزمنده افغانستانی که در شرایط نامناسب پزشکی و معیشتی به سر می برد صاحب خانه شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجه‌الاسلام پور محمدی وزیر دادگستری در پی تماشای چهارمین قسمت برنامۀ هم‌قصه ضمن طرح موضوع و شرایط زندگی محمدعلی کلی که هشت سال جنگ تحمیلی را بدون مرخصی در جبهه ها حضور داشته در جلسه هیئت دولت، پیگیر وضعیت اقامت و تابعیت او از مسئولان وزارت کشور و امورخارجه شد.
 
پورمحمدی با دعوت از عوامل برنامه و محمد علی کلی به جلسه مجمع خیرین کشور قول داد مشکل مسکن و خانه دار شدن این رزمنده مجاهد نیز رفع شود. این وعده با پیگیری های انجام شده و کمک خیّرین  محقّق شد و سند خانه خریداری شده در دفترخانه اسناد رسمی به نام محمدعلی کلی زده شد.
 
محمدعلی کلی، رزمندۀ مهاجر افغانستانی است که در سال 59 و با شروع جنگ تحمیلی مادر، همسر و فرزند خردسالش را رها می‌کند و برای حضور در جبهه راهی ایران می‌شود. او در طول هشت سال دفاع مقدس، تنها یک روز و آن هم برای دیدار با امام راحل به مرخصی رفته و 17سال از دیدار با خانواده محروم بوده است. او با حضور در چهارمین قسمت از برنامۀ هم‌قصه، به روایت ایثارگری‌های خود در دفاع مقدس پرداخت.
 
«هم‌قصه» عنوان برنامه‌ای است که در هر قسمت با مهمانانی غیرایرانی به گفت‌وگو می‌نشیند و داستان زندگی آن‌ها را که درون‌مایه‌ای انسانی دارد، روایت می‌کند. این برنامه «جمعه‌شب‌ها» ساعت 23:15 از شبکۀ یک سیما پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس