عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: برخی از جریانهای سیاسی تلاش می‌کنند که فانی از طریق مجلس از کابینه و دولت خارج شود.

به گزارش مشرق، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات کمیته ویژه بررسی استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش ، اظهار کرد: این کمیته تا کنون جلساتی را با نمایندگانی از طرف وزیر،  استیضاح کنندگان و هیئت رئیسه برگزار کرده‌ است.

وی افزود: ضمن اینکه جلسات این کمیته موفقیت‌آمیز بود نتایج خوبی نیز حاصل شد و در این کمیته تعاملی سازنده و منطقی که در برگیرنده منافع مردم، مجلس و دستگاههای اجرایی کشور بود، صورت گرفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: روند کار کمیته رضایت‌بخش بود و وزیر آموزش و پرورش نیز آمادگی کامل داشت تا به مشکلات و نارسایی که از سوی نمایندگان استیضاح‌کننده مطرح شد، ورود و آنها را رفع کند.

رنجبرزاده با تأکید بر اینکه این کمیته به دنبال عدم استیضاح و از طرفی هم به دنبال حل مشکلات و نارساییهای موجود در وزارت آموزش و پرورش بود، گفت: استیضاح کنندگان تمایلشان بر این بود که در صورت حل مشکلات و نارساییهای موجود در این وزارتخانه از استیضاح خود صرف نظر کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه این کارگروه در مسیر توافق پیش می‌رفت اما این مسیر متوقف شد، اظهار کرد: هیئت رئیسه منتظر نظر نمایندگان استیضاح کننده است و در صورت تمایل آنها در روز یکشنبه و یا سه‌شنبه استیضاح وزیر اعلام وصول می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه برخی از جریانهای سیاسی در داخل و خارج دولت شکل گرفته که با سیاسی جلوه دادن استیضاح مقابل  روند مثبت تعاملات میان استیضاح کنندگان و وزارت آموزش و پرورش را بگیرند، گفت: برخی از این جریانها در تلاش هستند که وزیر از مسیر مجلس از دستگاه دولت و کابینه خارج شود.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهمان ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    برای فرهنگیان فرقی نمی کند از چه مسیری . فقط بره . همه را جان به لب کرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس