کتاب جدید سیدحسن نصرالله به زبان فارسی، همزمان با عاشورای حسینی منتشر شد.


به گزارش مشرق، کتاب جدید سیدحسن نصرالله به زبان فارسی، همزمان با عاشورای حسینی منتشر شد.
 
این کتاب «امام مهدی(عج) و اخبار غیب» نام دارد و شامل سخنرانی‌های عاشورایی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان است که توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است.
 
این کتاب دربرگیرنده سه سخنرانی است که در دهه اول محرم در سال ۲۰۱۴ میلادی ایراد شده‌اند و به نشانه‌شناسی‌ دوران ظهور و آسیب‌شناسی اقدامات مختلف شیعیان و حتی دشمنان آنها می‌پردازند و ترجمه و بازگردانی آنها توسط محمدحسین مرکبی و با همکاری موسسه دارالموده لبنان انجام شده است.فراگیر شدن چنین مباحثی در جامعه عربی به ویژه جامعه شیعی لبنان بهانه خوبی بود تا دبیرکل حزب‌الله از فرصت سخنرانی‌های دهه محرم به بهترین شکل استفاده کند و هم موضوع مورد علاقه و اهتمام جامعه و جوانان را به بحث بگذارد، و هم با تبیین عالمانه و محققانه این موضوع، از ایجاد انحرافات فکری و عقیدتی که بستر آن به شدت فراهم شده بود جلوگیری کند.
 
 کتاب امام‎مهدی(عج) و اخبار غیب سیدحسن نصرالله در ایران منتشر شد
موضوع اخبار آخرالزمان، مسئله‌ای بود که سیدحسن نصرالله در سه سخنرانی خود در شب‌های پنجم، هفتم و نهم دهه اول محرم سال ۲۰۱۴ به آن پرداخت. روایات آخرالزمان همواره از مسائل بحث‌برانگیز در جامعه علمی بوده، اما در سال‌های اخیر به واسطه سرعت تحوّلات منطقه از عراق و شام تا حجاز و یمن، به سطح عمومی جامعه کشیده شده است. سخنرانی‌های این کتاب با عنوان مبحث اول تا سوم نام‌گذاری شده‌اند. به این ترتیب کتاب شامل این عناوین است: مبحث اول: نگاهی به راه‌های آگاهی از غیب، مبحث دوم: نگاه اسلام به اخبار غیب و آینده، مبحث سوم: چارچوب روش‌شناسی در مطالعه نشانه‌های ظهور و کاربرد آنها.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس