کد خبر 643251
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

مدیرعامل استقلال گفت: از عضو هیأت مدیره استقلال دلیل غیبت‌هایش را در جلسات هیأت مدیره بپرسید.

به گزارش مشرق، رضا افتخاری هنگام ورود به ورزشگاه ثامن در مورد شرایط استقلال گفت: شرایط استقلال خوب است و بازی سختی را در پیش داریم. به دنبال آن هستیم تا روند استقلال را بهتر کنیم.

وی در مورد اینکه جلسه هیأت مدیره استقلال چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: جلسه روز دوشنبه برگزار می‌شود اما هنوز ساعت آن را مشخص نکرده‌اند. یکسری پیشنهادات و محورها برای این جلسه وجود دارد از جمله اینکه باید صورت‌های مالی را بررسی کرده و تصمیماتی بگیریم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه مصاحبه دبیر هیأت مدیره علیه فتح‌الله‌زاده با اعتراض مدیران سابق استقلال مواجه شده،‌گفت: او برای من مصاحبه کرده است؟ در این لحظه خبرنگاران گفتند خیر علیه فتح‌الله‌زاده مصاحبه کرده که افتخاری پاسخ داد طبعا باید توفیقی در مورد بدهی‌ها توضیحاتی را می‌داد که باز هم خبرنگاران پرسیدند اما توفیقی جوابی نداده و منصوریان در حمایت از او حرف زده است، که دوباره افتخاری پاسخ داد: منصوریان حرف زده است؟ نمی‌دانم. فکر می‌کنم خود توفیقی هم مصاحبه کرده باشد.

وی در مورد اینکه گویا اخبار سایت استقلال را بررسی نمی‌کند، گفت: اتفاقا بررسی می‌کنم و آن مصاحبه را هم دیدم.

افتخاری در پاسخ به سؤالی مبنی بر گلایه‌های مسعود معینی اظهار داشت: جلسه برگزار شد و اتفاقا هم خود معینی یکی از غایبین بود. نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها مطرح می‌شود. ولی جلسات هیأت مدیره برگزار شد و اینکه می‌گویند برگزار نشده، نیست بلکه معینی نبود و تنها غایب جلسه هم معینی بود.

وی در مورد اینکه چرا معینی به جلسه نرفته است، گفت: از خودش بپرسید چرا غیبت داشته است. دوست ندارم جواب هر کسی را بدهم و وارد این بحث‌ها شوم. این بحث‌ها قدیمی شده و سوژه جدیدی نیست.

افتخاری در مورد اینکه آیا در خصوص صحبت‌های معینی با او گفت‌وگو نکرده است، گفت: من صحبت نمی‌کنم. چون جوابی که می‌خواهید را در رسانه‌ها نمی‌دهم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس