کد خبر 643014
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در سراشیبی قرار گرفته و برخلاف عملکرد خوبش در ابتدای فصل چهار هفته است که رنگ پیروزی را ندیده است.

به گزارش مشرق، صنعت نفت آبادان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر با کسب دو پیروزی و کسب دو تساوی و تنهای یک گل خورده توانست با هشت امتیاز به رتبه سوم جدول برسد.

تیم آبادانی بعد از اولین تعطیلی لیگ برتر فاصله زیادی با روزهای خوبش پیدا کرد و در سه بازی قبلی با قبول شکست دو بر یک مقابل نفت، تساوی سه بر سه مقابل پدیده و تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان از شرایط خوب خود فاصله گرفت.

شاگردان نادر دست‌نشان در مسابقه روز گذشته هم متحمل شکست سه بر دو شدند تا از چهار بازی اخیر خود تنها دو امتیاز کسب کرده باشند. البته عملکرد خوب این تیم در چهار هفته پایانی باعث شده تا نفت آبادان جایگاه خود را در خیلی در خطر نبیند و همچنان در رده پنجم جدول قرار دارد. البته با پایان دیدارهای هفته هشتم ممکن است این جایگاه چند پله دیگر تنزل پیدا کند.

نکته جالب توجه دیگر آمار ضعیف خط دفاع نفت آبادان در هفته‌های اخیر است. تیمی که در چهار هفته ابتدایی تنها یک گل دریافت کرده بود در چهار بازی اخییر 9 بار دروازه‌اش را باز شده دیده است تا مشخص شود دست‌نشان کار سختی در ادامه مسابقات دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس