کد خبر 64297
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳

آقای موسوی خوئینی‌ها که چند روز پیش گفته بود "هدف اصلاح طلبان فقط جمهوري اسلامي است و آنها نه تنها با شعار عليه رهبري مخالفند"، برای بازداشتن محافل ضدانقلاب از ادامه انتقادات به خود رویکردش را تغییر داد.

به گزارش مشرق به نقل از جهان، دبیرکل مجمع روحانیون مبارز در پاسخ يكي از مخاطبان وبلاگش با ابراز امیدواری برای آزادی سران و فعالان جریان فتنه، اعتراض را حق آنان دانسته و با تعبیر پروژه براندازی سال ۸۸ به یک "سوءتفاهم" گفته است: امیدوارم سوءتفاهم ها از میان برداشته شود و نه تنها این دو عزیز گرامی بلکه تمام زندانیان سیاسی در رابطه با انتخابات هشتاد و هشت آزاد شوند، علّت اینکه می گویم سوءتفاهم این است که همه آنها در یک انتخابات قانونی شرکت کرده اند و به نتایج اعلام شده اعتراض داشته و دارند و اعتراض هم حقّ آنان بوده است، ولی آنان ناروا متّهم به براندازی و … شده اند، در حالیکه یقیناً آنان مبرّا از چنین اتّهامی هستند.

آقای موسوي خوئيني ها که چند روز پیش شعار «جمهوري ايراني» را تخطه و رویکرد جریان فتنه را زیر سوال برده بود، روشن نیست چرا اکنون از جریان فتنه و حامیان شعار "جمهوری ایرانی" دفاع کرده و تلاش آنان را برای براندازی در ایران که با حمایت آشکار غرب و رژیم صهیونیستی و کل جبهه ضدانقلاب همراه بود، تنها یک "سوءتفاهم" و "اتهامی ناروا" توصیف کرده است.

البته خود دبیرکل مجمع روحانیون مبارز و حزب متبوعش از حامیان و تقویت کنندگان فتنه و حتی متهم اصلی آشوب شب ۳۰ خرداد ۸۸ هستند.

آقای موسوي خوئيني ها پیش از موضع گیری امروزش با محکوم کردن بخشی از مواضع فتنه گران مدعي پايبندي اصلاح طلبان به جمهوري اسلامي و ولايت فقيه شده بود.

برخي محافل ضد انقلاب به خاطر اين اظهارات به او حمله كرده و آن را فرصت طلبي و تلاش برای ورود به عرصه سیاسی خوانده بودند.

اما رسانه هاي همسوی مجمع روحانیون از جمله كلمه، جرس، امروز و نوروز و... که سخنان موسوی خوئینی ها علیه جریان فتنه را سانسور کرده بودند، موضع امروز او در حمایت از موسوی و کروبی را پوشش گسترده داده اند.

ناظران سیاسی دلیل موضع گیری سران مجمع روحانیون علیه فتنه را در پیش بودن انتخابات مجلس نهم و علاقه مندی اعضای این مجمع برای کسب جواز ورود به عرصه سیاسی قلمداد می کنند و معتقدند اعضای مجمع روحانیون در عین حال درصدد با حمایت از سران فتنه، خود را در معرض انتقادات محافل ضدانقلاب و حامی فتنه قرار ندهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 1
    دیگه حناتون رنگی نداره مرد خاکستری.
  • حق طلب ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 0
    خاك بر سرت مرد خاكستري ... آقاي پشت پرده ؛ مردم حافظه تاريخي شون قويه هنوز راهپيمايي كذايي 30 خرداد به دعوت مجمع روحانيون برانداز رو يادشون نرفته ... پس بيخودي سعي نكنيد با دورويي موقعيت سياسيتون رو احيا كنيد شما در دادگاه اذهان مردم متهم به لكه ننگ "خيانت" هستيد ... مرگ بر آشوب گر عاشورا ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس