کد خبر 642703
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۵

جمعی از ایرانیان حاضر در دمشق طی مراسمی در حرم حضرت رقیه (س) از سفیر ایران در سوریه تقدیر کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از ایرانیان حاضر در دمشق شب گذشته طی مراسمی در حرم حضرت رقیه (س) از زحمات محمدرضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه تقدیر کردند. 
 

تقدیر از سفیر ایران در حرم حضرت رقیه (س) + عکس

 شیبانی نیز پس از مراسم عزاداری محرم در حرم حضرت رقیه (س) طی سخنان کوتاهی، ضمن تقدیر از تمام دست اندرکاران سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، به موضوع بحران سال های اخیر در این کشور اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ما در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار داریم که حوادث منطقه بخصوص بحران سوریه یکی از آنهاست.

وی دوران خدمت در سوریه را یکی از افتخارات کاری خود عنوان کرد و افزود: خدمت در کنار مدافعان حرم در این سال ها برای من یک افتخار بزرگ بود و امیدوارم در آینده نیز توفیق ادامه این مسیر را داشته باشم.

تقدیر از سفیر ایران در حرم حضرت رقیه (س) + عکس 

تقدیر از سفیر ایران در حرم حضرت رقیه (س) + عکس

 سفیر ایران در دمشق در پایان خاطرنشان کرد: اینکه امروز شهدای ما در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) به شهادت می رسند، نشان دهنده تداوم انقلاب و وجود افرادیست که از همه چیز خود برای دفاع از ارزش ها گذشتند.

به گزارش فارس، این دیپلمات 55 ساله از سال 1390 تاکنون به عنوان سفیر ایران در دمشق حضور داشته است و هم اکنون روزهای پایانی خدمت در این سمت را طی می کند.

وی که دارای فوق لیسانس علوم سیاسی و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی است، از سال 1366 در سمت های مختلف از جمله کارشناس اداره سیاسی خاورمیانه، کاردار جمهوری اسلامی ایران در قبرس، معاون دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر، معاون اداره سیاسی خاورمیانه، معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، رئیس اداره سیاسی خاورمیانه، رئیس دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و معاون وزیر امور خارجه در امور عربی و مشترک المنافع در وزارت امور خارجه حضور داشته است.

تقدیر از سفیر ایران در حرم حضرت رقیه (س) + عکس

 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس