کد خبر 642487
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

اسطوره باشگاه منچستریونایتد در واکنش به انتقادها از سرمربی شیاطین سرخ به شدت حمایت کرد.

به گزارش مشرق، اریک کانتونا، اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است که شیاطین سرخ اگر چه تا پایان هفته هفتم نتایج خوبی نگرفته‌اند اما در ادامه با خوزه مورینیو این تیم به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد.

منچستریونایتد تا پایان هفته هفتم با 13 امتیاز در رتبه ششم لیگ برتر قرار دارد و با توجه به خریدهای نجومی که داشته، هواداران چندان از عملکرد مورینیو رضایت ندارند.

کانتونا در این زمینه اظهار داشت: ما هنوز در اول راه هستیم و تا پایان لیگ زمان طولانی باقی مانده است. به نظرم منچستریونایتد همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و در ادامه نیز می تواند جام را بالای سر ببرد.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده که مورینیو در تیم های سابقش عملکرد موفقی داشته و این بار نیز می تواند با توجه به ستاره‌هایی که خریده قهرمان شود.

اسطوره سابق یونایتدها خاطرنشان کرد: البته در این دوره از مسابقات لیگ برتر مدعیان زیادی هستند که خواهان جام قهرمانی‌اند و رسیدن به جام امسال کار راحتی نخواهد بود. رقبا خیلی قوی شده‌اند، مربیان بزرگ و بازیکنان بزرگ هم‌اکنون در لیگ برتر حضور دارند، مثل پپ گواردیولا با تیم قدرتمندی مانند منچسترسیتی.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس