خاطرات کارکنان بنیاد شهید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دوران خدمت در قالب مسابقه خاطره‌نویسی «یادگاران آسمانی» جمع‌آوری و تبدیل به کتاب می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، کارکنان شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند با نگارش خاطرات تاریخی و ماندگار خود در طول دوران خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارتباط با ایثارگران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مسابقه شرکت کنند.

مسابقه خاطره‌نویسی «یادگاران آسمانی» به‌ منظور ثبت، نگهداری و نشر خاطرات خادمین شهدا از دوران اُنس و مجالست با اهل ‌بیت معظم شهدا و ایثارگران توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید باکری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان از نظر تعداد خاطرات نگارش شده ارسالی دارای محدودیتی نیستند و هر خاطره باید حداکثر در یک صفحه A4 درج شده و حاوی مشخصات نویسنده اعم از استان و شهرستان محل خدمت، شاغل یا بازنشسته بودن و اطلاعات تماس باشد.

این مسابقه در حال حاضر در حال برگزاری است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را نهایتاً تا 30 مهرماه سال جاری به آدرس تهران، خیابان طالقانی، جنب هتل انقلاب، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر پایگاه مقاومت شهید باکری و یا نشانی الکترونیکی Khaterehbon@gmail.com ارسال کنند.

همچنین نگارندگان 14 خاطره برگزیده به انتخاب هیئت داوران، در هفته بسیج کمک‌هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس را دریافت خواهند کرد و آثار منتخب توسط هیئت داوران با ذکر نام نویسنده در قالب کتاب منتشر می‌شوند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    0 0
    کتاب چه به درد ایثارگران می خورد ال به درد شکم گشنه ایثارگران خانوادهاشان باشید تا نسل اینده بعد از خواندن کتاب بی جواب نمانند که حکومتیان در اعزای این همه ایثار برای ایثارگران چه کردند بله این است ای برادر تاکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس