کد خبر 641255
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

پس از پایان مجموعه «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» از امشب سریال «رخنه» به شبکه دو سیما می‌آید.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سریال «رخنه» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت 21:30 پخش می شود. 

سریال تلویزیونی «رخنه» به تهیه کنندگی حسین تبریزی و مسعود اطیابی با درون مایه ای مذهبی و معنوی به روایت زندگی مردی به نام وحید می پردازد که کارگاه ساخت ابزارتعزیه و عزاداری دارد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: وحید شغل کارگاهی اش را از پدرش به ارث برده است و در کنار همسرش روزگار را به خوشی می‌گذراند اما درست زمانی که باید وسایل عزاداری یکی از هیئت‌های مذهبی را آماده کند با مشکلی روبرو می‌شود که حل آن ساده نیست...

در «رخنه» بازیگرانی چون علیرضا جلالی تبار، زیبا بروفه، عنایت بخشی، امیر غفارمنش، نیلوفر شهیدی، میرطاهر مظلومی، اشکان اشتیاق، زهرا سعیدی، آتش تقی پور، رحیم نوروزی، افشین سنگ چاپ، آرزو ابی زاده، بیتا خردمند و مینا جعفرزاده به ایفای نقش می پردازند.

نگارش و کارگردانی این سریال را حسین تبریزی برعهده داشته و تدوین و صداگذاری آن به ترتیب بر عهده رضا مطهری، کامران خالقی و بهروز داوودی و احسان اجتهادی بوده است.

همچنین سریال «طفلان مسلم» به کارگردانی سید مجتبی یاسینی به منظور بهره مندی نوجوانان از سریال های مرتبط با وقایع عاشورا در جدول شبکه دو سیما قرار گرفته است و  زمان پخش آن ساعت 16:15 دقیقه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس