سخنگوی وزارت دفاع روسیه با هشدار به ائتلاف آمریکا برای درنظر گرفتن پیامد حملات به نیروهای ارتش سوریه، تأکید کرد که سامانه‌های اس-‌۳۰۰ و اس-‌۴۰۰ در سوریه آنها را غافلگیر خواهند کرد.

به گزارش مشرق به نقل از العالم، "ایگور کناشنکوف" روز پنجشنبه گفت: مسکو اقدامات ضروری را برای حمایت از نظامیان خود از هرگونه حمله -مانند حملات هوایی ائتلاف (آمریکا) به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور- اتخاذ خواهد کرد.

کناشنکوف هشدار داد که روسیه برای حمایت از نیروهای خود در سوریه سامانه اس-400 را در پایگاه حمیمیم در حومه لاذقیه، و سامانه اس-300 را در طرطوس مستقر کرده است، و برد این سامانه‌ها برای هر پرنده ناشناسی غافلگیر کننده خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    فعلا که بیشتر شبیه ببر کاغذی هستند تا واقعی! اگه آمریکا بمباران میکنه میگه اشتباهی بوده ، شما هم یکیشون هدف قرار بدید بگید اشتباهی بوده ....... تا ادب بشن یاد بگیرن با اجازه وارد بشن و ترس داشته باشن ، بنظر حقیر روسیه زیادی با وجود این سامانه های همه فن حریف سکوت کرده بایسکی یه بارم که شده جت های غربی رو هدف قرار بده و ایمان داشته باشه که هیچ کشوری جرات نمیکنه در اسمونی که روسیه در اون باشه کبوتر پرواز بده !؟
  • بازم ترمیناتور ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    روسیه سوخو و میگ هاش رو واسه چی گذاشته بزنه بپوکونه اینارو خب ......... اصلا میدونید همین جنگنده سوخوی 27 تا الان چند تا اف 15 و اف 16 رو ترکونده ............ بابا کارش درسته این پسر
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    ان شاء الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس