کد خبر 640091
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰

فرمانده نیروی دریایی سپاه به جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با حزب‌الله و جنگ در یمن اشاره کرد و گفت: جنگ 33 روزه حزب‌الله تنها با رژیم صهیونیستی نبود، بلکه با تمام دنیا بود یا در یمن هرچه تلاش کردند نتیجه نگرفتند و البته یمن هم کار بزرگی کرد که توانست شناور آمریکایی که در اجاره امارات بود را منهدم کند.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی امشب در آیین بیست و نهمین سالگرد شهادت شهدای خلیج‌فارس و نبرد مستقیم با آمریکا در بوشهر، اظهار داشت: امشب به یاد شهدایی اینجا جمع شده‌ایم که نه در برابر نمایندگان دسته چندم شیطان ایستادگی کردند، بلکه در برابر خود شیطان ایستادند و شهید شدند.

وی ادامه داد: شهدای خلیج فارس با شهادت خود دشمن را تحقیر کردند و این تحقیر به میزانی بود که دشمن را به اعتراف وادار کرد که گفتند در سال‌های 66 و 67 فرزندان خمینی آنان را در خلیج‌فارس به چالش کشیدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: 100 روز پیش وزیر دفاع آمریکا در پایگاه آمریکایی در خلیج‌فارس اعلام کرد که آمریکا به دنبال ایجاد توانی است تا در برابر ایران قدرت بازدارندگی داشته باشد.

سردار فدوی با بیان اینکه این گفته وزیر آمریکایی میسر نبود، مگر با پایداری و استقامت ملت ایران در راه خدا و دشمنان خدا، عنوان کرد: آمریکا کشور کوچکی نیست که وزیرش چنین حرفی زده باشد، کشوری است که خود را ابرقدرت می‌داند.

وی تشریح کرد: چرا یک وزیر آمریکایی چنین اعترافی می‌کند؛ آیا به لحاظ ابزار مادی و دنیایی این اتفاق افتاده است؟ خیر اینگونه نیست، چراکه بودجه نظامی آمریکا در سال 700 میلیارد دلار است و ما اگر سال‌ها نفت بفروشیم به این بودجه هم نمی‌رسیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه توضیح داد: این اعتراف ناشی از وجود یک قدرت در ایران اسلامی است و هیچ قدرتی نیست، مگر قدرت خدایی، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی 37 سال است که خود را به قدرت الهی اتصال داده و این موضوع هم تثبیت شده است.

سردار فدوی با اشاره به وجود شهدای گرانقدر در سرزمین اسلامی ایران افزود: این سرزمین بر روال اسلام و همه خوبی‌ها قرار دارد و خداوند هم به وعده خود یعنی پیروزی حق بر باطل عمل می‌کند.

وی تبیین کرد: اگر به تکلیف‌مان که خداوند مشخص کرده، عمل کنیم وعده خداوند محقق خواهد شد و هیچ قدرت و توانی نمی‌تواند بر کشوری که بر دلهای پاک خیل عظیم مردمانش استوار است، مسلط شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: ما باید خودمان را در دل، زبان و عمل به اثبات برسانیم، چراکه جزو گروه مؤمنان هستیم و باور به وعده خداوند از الزامات مؤمنین است و باید دائم به تکالیفی که بر عهده ما است عمل کنیم و در این رابطه یکی از تکالیف ما این است که هر روز بر توان و قدرت خود اضافه کنیم.

سردار فدوی تشریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی 37 سال است که فرصتی را برای افزایش قدرت خود از دست نداده‌اند و باید همواره بر قدرت خود اضافه کنیم.

وی تأکید کرد: وقتی آمریکا بعد از سال‌ها نتوانست بر مرکز انقلاب اسلامی ایران صدمه بزند، تصمیم گرفت بر کشورهایی که طبق روال انقلاب اسلامی ایران حرکت می‌کنند، ضربه بزند و در تمام موارد هم با شکست مواجه شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با حزب‌الله و جنگ در یمن اشاره کرد و ادامه داد: جنگ 33 روزه حزب‌الله تنها با رژیم صهیونیستی نبود، بلکه با تمام دنیا بود یا در یمن هرچه تلاش کردند نتیجه نگرفتند و البته یمن هم کار بزرگی کرد که توانست شناور آمریکایی که در اجاره امارات بود را منهدم کند.

سردار فدوی بیان داشت: باعث تأسف است برخی مواقع دیده می‌شود کشورهای اسلامی سرنوشت خود را با سرنوشت قطعی شکست خورده شیطان بزرگ گره می‌زنند و بدانند که چیزی جز شکست در انتظار آنان نیست.

وی اضافه کرد: باید به همه کشورها توصیه کرد وعده خداوند حق است و در وعده خداوند تخلفی نیست و محقق می‌شود و در نبرد حق و باطل پیروزی با جبهه حق است و این وعده خداوند است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان گفت: کشورهایی که به دستور آمریکا جنگ علیه مردم مظلوم را شروع کردند، پشیمانند و فقط با نابودی‌شان از این ورطه نجات می‌یابند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 23ساله ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    سلام الله بر مردم یمن
  • احمد ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    فرمانده نیروی دریایی سپاه به جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با حزب‌الله و جنگ در یمن اشاره کرد و ادامه داد: جنگ 33 روزه حزب‌الله تنها با رژیم صهیونیستی نبود، بلکه با تمام دنیا بود یا در یمن هرچه تلاش کردند نتیجه نگرفتند و البته یمن هم کار بزرگی کرد که توانست شناور آمریکایی که در اجاره امارات بود را منهدم کند. جنگ 33 روزه حزب الله با سربازان سوسول اسرائیلی را با مقاومت بیش از یک سال و نیم مردم یمن مقایسه نکنید که ظلم به مقاومت یمن هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس