مجری برنامه «امروزی‌ها» گفت: با توجه به تجربه حضورم در «امروز هنوز تموم نشده» به این نتیجه رسیدیم که تعامل بیشتر با مخاطب می‌تواند به موفقیت برنامه کمک شایانی داشته باشد.

به گزارش مشرق، «پدرام کریمی» مجری برنامه «امروزی‌ها» درباره چگونگی شکل‌گیری این برنامه گفت: قبل از شروع ماه مبارک رمضان با احسان ارغوانی تهیه کننده و شبکه برای شروع این برنامه صحبت کرده بودیم و در ابتدا قرار بود تا همان برنامه «امروز هنوز تموم نشده» را ادامه دهیم. بعد از آن برنامه «شهر باران» را به ما پیشنهاد دادند و تا پایان ماه رمضان مشغول آن برنامه بودیم.

وی ادامه داد: با پایان ماه رمضان،‌از طرف شبکه یک به ما گفتند که نام برنامه را به «امروزی‌ها» تغییر دهید و ما نیز پذیرفتیم. در اصل می‌خواستند تا سبک جدیدی را دنبال کنیم، اما با ساختار «امروز هنوز تموم نشده» و حتی نوع اجرای آن برنامه پیش رفتیم.

مجری برنامه «امروز هنوز تموم نشده» بیان داشت: «امروزی‌ها» نیز درباره دغدغه‌های اجتماعی،‌ فرهنگی و ... جوانان و نوجوانان است. برای مثال زمانیکه موضوعی در برنامه مطرح می‌شود آن را با حضور مهمان‌‌های مختلفی بررسی کنیم و ببینیم هر کدام از اقشار جامعه از چه زاویه‌ای به آن موضوع نگاه می‌کنند.

وی درباره سوژه‌های این برنامه گفت: یکی از موضوع‌های ثابت این برنامه، فضای مجازی است و برخی اوقات سو‌ژه‌های دیگر در راستای همین سوژه‌های ثابت قرار می‌گیرد. برای مثال وجدان کاری که سوژه یکی از برنامه‌هایمان بود را در فضای مجازی بررسی کردیم. خیلی هم تلاش نمی‌کنیم تا برای مخاطبانمان نسخه بپیچیم و در اصل بخش سرگرم کننده کردن برنامه برایمان مهم‌تر است.

کریمی با اشاره به حضور مهمان‌‌ها در «امروزی‌ها» بیان داشت: مهمان‌هایمان گاهی اوقات بر اساس موضوع و برخی اوقات بر طبق مناسبت‌های روزانه انتخاب می‌شوند. اما در کنار این موضوع، روزهای ثابتی در برنامه داریم مثل روز ورزش، هنر،‌بازیگری و موسیقی و کارشناسان در یک روز ثابت به «امروزی‌ها» می‌آیند.

این مجری درباره ارتباط خوبی که این برنامه با نسل جوان برقرار کرده است، بیان داشت: سعی می‌کنیم که اتفاق‌هایی که در برنامه دیگر می‌افتد را در این برنامه تکرار نکنیم و بیشتر به دغدغه‌های جوان‌ها و حل شدن مشکلات‌شان بپردازیم و با بیانی صمیمی با مخاطب خود صحبت کنیم و فاصله خود را با او کمتر کنیم، دقیقا چیزی که کمتر در برنامه‌های گفت‌وگو محور و نوجوان محور به آنها پرداخته می‌شود.

این مجری با اشاره به پرمخاطب‌ترین برنامه «امروزی‌ها» گفت: این روزها موسیقی یکی از عناصر پرطرفدار در کشور است که رده سنی نوجوان و جوان نیز بیشتر به این سمت گرایش دارند. برنامه‌ای که با حضور بابک جهانبخش و گروه سون داشتیم نیز یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌هایمان بود.

وی درباره تعامل با مخاطب در برنامه‌های جوان محور گفت: با توجه به تجربه حضورم در «امروز هنوز تموم نشده» به این نتیجه رسیدیم که تعامل بیشتر با مخاطب می‌تواند به موفقیت برنامه کمک شایانی داشته باشد. ما از طریق سامانه پیامکی با مخاطبانمان در ارتباطیم و حتی برخی اوقات که سوژه‌ها با نظر آنها انتخاب شده باشند، سوال‌هایشان را به همین سامانه پیامکی ارسال می‌کنند،‌ جالب است بدانید وقتی من این سوال‌ها را از مهمان می‌پرسم برایشان جذابیت دارد و از ما تشکر می‌کنند. در حقیقت باید بگویم توجه بیش از اندازه ما به مخاطب یکی از دلایل موفقیت این برنامه است.

این مجری ضمن بیان اینکه رده سنی گروه و البته من و تهیه کننده با مخاطبانمان هماهنگی دارد گفت: این هماهنگی و اینکه چه چیزی از برنامه می‌خواهیم با یکدیگر یکی است و همین در شکل گیری سوژه، موسیقی‌ها و ... به وضوح پیدا است.

وی درباره اجرای برنامه نوجوان محور گفت: برای یک مجری گروه سنی مهم است، اما در کنار آن نوع و ساختار برنامه نیز اهمیت دارد. اما ساختار برنامه بیشترین چیزی است که مجری از آن تاثیر می‌پذیرد و گاهی مجبور به هماهنگی با ساختار برنامه می‌شود. ضمن اینکه همه عوامل پشت صحنه و جلوی دوربین نیز در اجرای یک مجری تاثیر می‌گذارند.

 برنامه «امروزی‌ها» با محوریت دغدغه‌ها و معضلات جوانان در حوزه‌های مختلف همچون اعتیاد، فضای مجازی، بیکاری، موسیقی، مد، ازدواج، مهاجرت، آشنایی قبل از ازدواج، بازار کار، ثروت، ورزش، تفریح و سرگرمی، و ... از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه به مدت یک ساعت پخش خواهد شد.اقشار مختلف همچون، ورزشکاران، خوانندگان، بازیگران، کارشناسان و ... مهمان برنامه «امروزی‌ها» هستند.

این برنامه در دهه اول محرم پخش نمی‌شود و برنامه‌های مناسبتی به مناسبت سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) از شبکه یک بروی آنتن می‌رود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس