دانشگاه‌های صنعتی کشور در اقدامی جالب با تبلیغ منافقین و سران فتنه از دانشجویان جدیدالورود استقبال کردند که مشخص نیست با این اوضاع آینده این سال تحصیلی و دانشجویان به چه مسیری گرایش خواهد یافت.

سرویس سیاست مشرق - در آغاز سال تحصیلی 95 شاهد تحرکات انحرافی در دانشگاه‌های مطرح صنعتی کشور هستیم که بسیار معنادار است.

در همین رابطه دانشگاه شریف در اقدامی عجیب عکس مریم رجوی (سرکرده منافقین) را در ویژه نامه فارغ التحصیلان منتشر کرد! این درحالی است که دانشگاه‌ها در ابتدای سال تحصیلی‌ خود پذیرای دانشجویان جدیدالورود هستند و چنین رویه‌ای ممکن است به تحرکات انحرافی و عادی شدن این موارد در دانشگاه‌ها بیانجامد که زمینه فتنه و آشوب را در فضای علمی کشور فراهم می‌سازد.

 آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌های صنعتی تهران با منافقین و فتنه‌گران یکی شد +تصاویر

این ویژه‌نامه توسط انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف منتشر شده است که در سال 1370، به کمک مسئولين وقت دانشگاه و با همراهي عده‌اي از فارغ‌التحصيلان به منظور برقراري و تقويت پيوند ميان فارغ التحصيلان با يكديگر از يك طرف و بين فارغ‌التحصيلان و دانشگاه از طرف ديگر پايه گذاري گردید. ساختمان انجمن در زمين اهدايي دانشگاه به مساحت 220 متر مربع جنب ساختمان رستوران مركزي دانشگاه ساخته شده است. بنابراین تمام فعالیت‌های این انجمن تحت نظر مسئولان و در داخل دانشگاه صنعتی شریف انجام می‌شود و مسئولان این دانشگاه باید نسبت به چنین تحرکات انحرافی پاسخگو باشند.

جالب اینجاست که اخیرا در دانشگاه علم و صنعت تهران نیز به همین شیوه با بها دادن به سران فتنه از دانشجویان جدیدالورود استقبال کردند.

 آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌های صنعتی تهران با منافقین و فتنه‌گران یکی شد +تصاویر

اهمال‌کاری مسئولان این دو دانشگاه درحالی است که دانشگاه علم و صنعت و صنعتی شریف از جمله صنعتی‌ترین و مطرح‌ترین دانشگاه‌های کشور هستند و بایستی به طور مناسب در حوزه خاص این دانشگاه‌ها از دانشجویان جدیدالورود استقبال صورت گیرد و آنان را در آینده به سمت حوزه‌هایی که در آن تحصیل می‌کنند، هدایت کنند.

حال باید دید وزیر علوم نسبت به عملکرد مسؤولان دانشگاه علم و صنعت و صنعتی شریف چه موضعی خواهد گرفت و مسؤولان این دانشگاه‌ها چه پاسخی برای تبلیغ سران فتنه و منافقین در دانشگاه خود دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 98
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 49
  • پری ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    حتما" مریم رجوی دانشجوی همانجاست خواستن بگن یادبگیرید مثل این نشید .. کمی + بیدیشید !!
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    چه انتظاراتی دارید؟ دانشگاه یعنی محل جمع شدن دانشجوها. دانشجو هم معمولا یعنی یک فرد ناراحت و افسرده که دنبال بهانه ای برای بیرون ریختن همه ناراحتی هایش از تحصیل و دوری از خانواده و فشار جنسی و.. است. راحت ترین راه بیرون ریختن این خشم هم علیه نظام و ایدئولوژی حاکم است. دانشجویان لهذا همیشه و در همه جای دنیا ضد حاکمیت و نفر اول کشور هستند و همه مشکلات خود را از چشم او می بینند. لهذا چون احمدی نژاد را نماینده وی و ایدئولوژی جمهوری اسلامی می دیدند - بر خلاف خاتمی و روحانی - از او متنفرند. پس به طور خلاصه سیاست راه فراری برای دانشجو است که عقده اش را خالی کند و به این بهانه چند دقیقه ای تحصیل و امتحان و درس را - که از آنها بیزار است - فراموش کند. حتی موفقترین و خرخوانترین دانشجوها هم عاشق این هستند که اگر بشود به بهانه سیاست خود را تخلیه کنند. دقیقا به همین دلیل در رژیم طاغوت هم دانشجویان عاشق اندیشه های مارکسیستی و یا اسلامی ضد رژیم بودند و همینطور در همه کشورهای دیگر. حالا هم طبعا باید ابراز وجود خود را در مبارزه با اندیشه جمهوری اسلامی جستجو کنند. منتهی احمقها نمی دانند که آنچه در عمل حاکم است اندیشه انقلاب اسلامی نیست و اتفاقا همان سیاسیونی که آنها را خط می دهند خودشان عامل شرایط حاضر هستند. لهذا می بینید که دانشجو حیوان خوبی برای سواری سیاستمداران است. امروز به هاشمی فحش می دهد و فردا درود بر همان هاشمی می گوید. دیروز میرحسین موسوی را عامل دیوارکشی می داند و امروز قهرمان آزادی! خلاصه عقل درستی درکار نیست. مهم تخلیه است. لهذا کشورهای غربی می دانند که کار رست گسترش سکس و پارتی در میان دانشجویان است تا به این وسیله خشم آنها را تخلیه کنند و دنبال بوی فرند و گرل فرند بیفتند تا مبادا فیلشان هوای هندوستان سیاست کند. اما در ایران عجالتا خیلی ها به این خشم دانشجویی احتیاج دارند. مخصوصا اینکه ایدئولوژی حاکم هم مخالف روابط نامشروع است و این حضرات سیاسیون با زبان بی زبانی می گویند اگر به ما سواری دهید ما برایتان معیارهای غربی می آوریم! پس حسابی بین دانشجویان طرفدار دارند. منتهی کمی بعد همینها که فارغ التحصیل شدند و دیدند دنیای واقعی چقدر با فانتزی های دانشجویی متفاوت است کلا سیاست را فراموش می کنند. لهذا روی دانشگاهها حساب نکنید. به قول حجاریان جنبش دانشجویی حرف مفت است! تنها حرف راستی که در عمرش زد. دانشجوهای عزیز از آنچه نوشتم بدشان نیاید. خودشان هم می دانند که عین حقیقت است.
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    عجب!پس مریم رجوی موادی بوده!
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    رئیس آن دانشگاه باید اخراج شود
  • سعید ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    شعور به سواد و دانشگاهی بودن نیست اشتباهی کرده اند که دل داغدار بسیاری از مردم را جریحه دارکرده است متاسفم از اینکه مدیران مملکت نیز به جای گزینش و بکارگیری افراد با شعور درمصادر امور به صرف مدارج علمی اکتفا میکنند
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    شاید هم خواستند تلقین کنند او هم یک انسان عادی است مثل سایر فارغ التحصیلان بیشتر بیندیشید
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    متاسفم همین
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 1
    یعنی کسی نیست در این لانه ی فساد رو تخته کنه.... پس سازمان اطلاعات سپاه چکارست.؟؟
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 1
    به عنوان یک دانشجوی دانشگاه شریف واقعاً برای این دانشگاه متاسف هستم. همین دو روز پیش بود که آسانسور سلف دانشگاه سقوط کرد تو چاه و نزدیک بود چندین نفر کشته بشن در حالیکه از چند ماه قبل در مورد لازم بودن سرویس شدن آسانسور هشدار داده بودن. خوابگاه های دانشگاه که یک سری شپش دارند! اینترنت دانشگاه هم که نزدیک دو سال هست سهمیه بندی شده! اون وقت تمام هم و غم مسئولین این هست که از بچه های پردیس دانشگاه پول بگیرند تا منتقلشون کنند به تهران و جاش مبل و صندلی بذارند در همکف دانشکده ها! تو رو خدا از وضعیت اسفبار دانشگاه شریف که انتخاب اول دانشجوهای برتر کشور هست گزارش تهیه کنید تا مسئولین بیدار بشن!
  • امیر ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 1
    یعنی واقعا باید در مدیریت این دانشگاه رو گل گرفت... باید برن ببینن کار کی بوده و حسابشو برسن
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    مشرق من اگر خدای ناکرده به همین روش با شما صحبت کنم چه واکنشی از خودتون نشان می دید؟ این جناب فرنگی دانشجو ی مملکت را حیوان احمق مبتذل افسرده و غمگین تعریف کرده. آنوقت شما به عنوان یک رسانه که حتما در دانشگاه تحصیل کردین این چرندیات رو منتشر می کنید.
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    این هسته ها کوچک تر از این هستن که بخواهند در ایران اسلامی عزیزم غلطی بکنند در صورت کوچکترین بی خردی بدست توانای رزمندگان اسلام تارو مار میشوند!
  • طاهره تندروصالح ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 1
    روؤسای دانشگاه شریف و علم و صنعت باید اخراج شوند
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    مگه میشه؟؟؟ مگه داریم؟؟؟!!!!!!!!!
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    از زمان عباس میرزا دانشجو به فرنگ فرستادن تا علوم پیشرفته یاد بگیرند و بیان به کشور کمک کنند از همان زمان رفتند فقط سیاسی شدند و انحراف به کشور آوردند و غرب زده شدند. حال هم دانشگاه های صنعتی که بایستی برای علم و صنعت تلاش کنند شدند سیاسی ترین دانشگاه های کشور. این مملکت با این موارد انحرافی رشد می کند آیا؟
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    شکي نيست اين اقدام کاملا عمدي بوده و جاي هيچ ترديدي نيست وو به نظرم بايد مسئولان امنيتي نسبت به شناسايي عوامل آن و رابطين آنها اقدام کنند به عنوان يه فرزند شهيد که خونه ما توسط اين گروهک در سال 60 بمب گذاري شد چند سوال دارم که بايد پاسخ داده بشه آيادر اين ويژه نامه عکس عهمه فارغ التحصيلان چاپ شده يا نه گزيده بوده؟؟؟دوم اينکه خب قبول که اين تروريست خون آشام از اين دانشگاه زماني فارغ التحصيل شده خب عکس اون موقع اونم هم حتما هست چرا عکس جديد و با ذکر محل سکونت .سوم آيا اين گروهک نجس در سالنامه خودشهم عکسي از کاردهاي اوليه آن که توسط اينها تصفويه شدند هم چاپ مي کنند؟؟؟ چهارم اينکه استعفا حداقل کاري است که مي شه کرد و فرار به جلو هست بايد ديد چه اتفاقي افتاده اين کثافتها اين اقدام رو انجام دادند پنج از آنجايي که دشمنان ما را خدا از احمقها قرار داده چاپ تصوير اين زتنک تروريست به نوعي زمينه شناسايي عوامل احتمالي در دانشگاه شناسايي بشوند.. منتظر واکنش وزير محترم علوم هستيم
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    در دانشگاه شهید شریف واقفی که بدست منافقین کور دل شهید شده باید شاهد چنین رفتاری باشیم؟
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    دقیقا من خودم هم دانشجو بودم و مشکلات را از چشم شخص اول مملکت می دیدم اما بعد فهمیدم اوضاع در ایران فرق می کند و حتی اگر شخص اول مملکت وارد کارزار شود همین سیاسیون پول پرست همین خواص بی بصیرتی که فقط بخاطر پول قدرت و ثروت در لباس سیاسیون انقلاب اسلامی وارد شده اند بلایی سر کشور می اورند که اوضاع از سوریه هم بدتر شود متاسفانه مردم فکر می کنند رهبری هر کاری فکر کنی می تواند انجام دهد دریغ از این که علی (ع) هم با وجود امام بودن و داشتن علم و قدرت 25 سال خانه نشین شد و در 4 سال حکومت اش هم نتوانست انطور که باید جامعه اسلامی را از شر دشمن برحضر دارد و این نشان از تبعیت و پیروی خواص ولی امر مسلمیندارد که اگر نباشد و اگر مردم فهیم و بصیر نباشند حتی از امام معصوم هم کاری ساخته نیست چون این قانون خداست
  • علوی ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    مشکل اصلی دانشجویان مشکل ازدواج است این مشکل را حل کنید تا فشار جنسی کم بشه و بتوانند درست فکر کنند.
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    خاک تو سر اون کسی که این عکس تو ویژه نامشون گذاشتند بدبختای غرب زده مفلوک
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    شما مثلا ولایتی هستید دیدگاه های رهبر هم به دانشگاه و دانشجو همین است که ایشان گفتند؟؟چند چند اید با خودتون؟؟گل اول کی زد؟؟
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    به چه بهانه ای زده؟
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    به جای درس خوندن همین کارها رو میکنن که بی سواد ولی مدعی میان تو جامعه و آخرش نمیتونن یه سوزن بسازن، خودرو و هواپیما دیگه بماند
  • محمد ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    دانشگاه شریف اتفاقا در زمینه فساد اخلاقی هم کارنامه بدی ندارد
  • محمد ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    دانشگاه شریف فقط اسم دارد
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    به ناشناس ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ حتما باید به زبان آشوب و فتنه گری که زبان خود این دانشجویان است با آنها گفتگو کنم؟ یا زبان چماق و باتوم؟ می خواهید تا کی حقیقت را در تعارفات بی محتوی قربانی کنید؟ نگاه کنید ببینید نگاه جامعه الان به قشر دانشجو چیست و از کلمه دانشجو الان یاد چه چیزهایی می افتند؟ باید به طور صریح و دقیق ریشه مشکلات دانشگاه را گفت و دست از تعارف تکه پاره کردن ها و این سوسول بازیها برداشت. اگر یکبار مسوولین کشور به همین صراحت و دقت معضل دانشگاه را موشکافی کنند دیگر مصایبی نظیر حادثه کوی دانشگاه یا فتنه 88 رخ نخواهد داد. اما تا ما با خودمان تعارف داریم یقین کنید وضع دانشگاهها باز هم بدتر از این خواهد شد.
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    عزیزم پسر دانشجو شغلش کجا بود که بتواند نفقه بدهد؟ اصل سیستم دانشگاهی یک واردات از غرب است و با فرهنگ اسلامی ما در تعارض است. ما باید به همان روش قدیم نظامیه ها و حوزه های علمیه قدیم عمل می کردیم. در آن زمان فشار و استرس تحصیل وجود نداشت و طلبه ها بی هراس از افتادن و نظایر آن درس می خواندند و طلبه 15 ساله کنار طلبه 50 ساله می نشست. پس جایی برای ترس و استرس نبود. بحث نمره و واحد مطرح نبود. تازه طلاب شهریه می گرفتند و حداقل پایه درآمد را داشتند و آن دسته از آنها که صرفه جو و قانع بودند می توانستند ازدواج فقیرانه ای داشته باشند. حالا خود حوزه را هم از آن روش قدیمی عالی منحرف کرده ایم! واقعا جرا فکر می کنیم هر کاری غربیها کردند درست است؟
  • محمد ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    باید سریعا برخوردشود . خائنین فرهنگ ومذهب و همچنین اقتصاد و نابودی نسل رو نشانه رفته اندو می خواهند نابود کنند.
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    اگر ناراحت نمیشین ویژه نامه فارغ التحصیلان طبق سنوات باید کامل باشه نمیشه کسی را که فارغ التحصیل دانشگاه بوده از آن حذف کرد.
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    شریف واقفی خودش هم مشکل داشت و اطلاق عنوان شهید به چنین کسی صحیح نیست. قدری درباره این فرد تحقیق کنید. درست نیست هرکسی در تصفیه های داخلی منافقین کشته شده را شهید بدانیم. دانشگاه آریامهر یکی از لانه های منافقین بود و تغییر نام آن به شریف هم در واقع تلنگری بود که این تفکر منحرف همچنان در آن دانشگاه باقی خواهد ماند.
  • ماني ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    مگه انتظار ديگه اي داشتيد؟؟؟!!! آقايون كلاهشون رو بالاتر بياندازند!!!
  • ناشناس ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    همین کارها باعث توقف رشد علمی کشور در 3 سال گذشته شده است .
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    مرگ بر هر منافق به هرشکل
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    خیلی باید ساده لوح باشن که همچین فردی رو دانش آموخته اون دانشگاه معرفی کنن
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    و اگر یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه قاتل و متجاوز و اعدام شده باشد؛ حتما اسم و عکسشو چاپ می کنند دیگر؟
  • مهدی ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    جلسات اگاهی بخشی باید برگزار کنند برخوردو جلوگیری به هیچ وجه جواب نمیده
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    این بندگان خدا موقع فتنه 88 مگه چند سالشون بوده،یه چیزی شنیدن،یه عده ام خط بشون دادن ، باید روشنشون کرد
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    مگه مریم رجوی رئیس سازمام تروریستی منافقین نیست ؟ مگه اسم دانشگاه شریف برگرفته از اسم شهید مجید شریف واقفی بخاطر شهادتش بدست همین منافقین نیست ؟؟؟ پس چطور دانشگاه شریف مفتخر به قاتل تروریست شده ؟؟؟ یه نفر لطفا اینو توضیح بده
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    اولا عاملان این خیانت را باید بشدت مجازات کرد و عکس این عجوزه اکپیری رو باید سوزاند . دوما این سیاست بازی رو دانشگاه باید بطور کلی ممنوع کرد ، حالا از هر جناحی . دانشجوی جوان و احساساتی و بی تجربه تو سیاست نباید دخالت کنه و فقط و فقط فکر درس خوندن باشه .
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    متاسفانه بالا رفتن سن ازدواج و بیکاری و پز دادن خانواده ها به مدرک کاغذی باعث شده عمر جوانان داخل دانشگاه های ما تلف بشه..خیلی از ما ازدواج نکرده جسمی و روحی پیر هستیم برعکس گذشتگان ما که پیر هستن ولی ظاهر و باطن جوانی دارن و فقط سوختیم برای آرزوهای خانواده های ما...سوختیم.....من خودم حسرت خیلی از دوستانم رو می خورم که بسیار شاداب با امید و از همه مهمتر خوشحال هستن برعکس ما که خسر الدنیا و آخرت شدیم....ولی من باید روزی کلی قرص اعصاب و فشابر خون و...بخورم
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    خب حقیقت رو که نمیشه پنهان کرد اگه رجوی از دانشگاه شریف بوده به هر حال جز فارغ التحصیلان هست، حتی اگه گفته نشه. به نظرم باعث تفکر هم میشه، که حتی یک دانشجو در بهترین دانشگاه کشور هم ممکنه با راهی که انتخاب میکنه یه روزی تبدیل به یک تروریست به تمام معنا و قاتل مردم کشورش بشه، برای من جالب بود که یک انسان در طول زندگیش ممکنه به چه کاراکتری تبدیل بشه
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    متاسفم. من ایرادی نمیبنم. مریم رجوی هرکه باشد. تحصیل کرده این دانشگاهست. دربرابردزدان هزاران میلیاردی ساکتید. هاله نور وشیب ملایم و... جوگیر نشو.
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    باور کنید همه ی کسانی که باید این ویژه نامه رو برای چاپ تایید می کردند چیزی از این ملعون نمی دونستند. یعنی شعورشون نمی کشیده. حتی عکسش رو هم دیدند و نفهمیدند. البته این که این ملعون فارغ التحصیل این دانشکده بوده یک حقیقت هست. در ضمن فامیلیش عضدانلو بوده نه رجوی.
  • ناصر ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    اصولا پایداری مدیریتی یه اصل پذیرفته در تمام دنیا هست بخش هایی که زیر نظر رهبری هم بوده یعنی بخش های اطلاعاتی و امنیتی بسیار موفق تر بودن تا بخش هایی که زیر نظر دولت هایی بودن که مدام عوض می شدن و تغییر مدیریت و سیاست می دادن..مثل اقتصاد فرهنگ و ورزش که دولت ها زایدن!.. شاید دوستان قبول نکنن ولی همانطوری که زندگی خلیجی قبل از انقلاب بعضی هموطنان ما بیشتر به خاطر جوان بودن چاه های نفت ما بود الان هم که در نیمه دوم عصر چاه های نفتمون هستیم و صادرات نفت یک سوم آن زمان اگر به این وضع در اقتصاد تک محصولی خام فروش غیر صنعتی نمی رسدیم عجیب بود!.... بحرحال این افتاق دیر یا زود برای رقبای عرب ما با زندگی خلیجی هم می افته!..و بهتر هست از اون فرصت خوب استفاده کنیم!!...
  • دیده بان ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    سال 78 دانشگاه رفتم .17 سال پیش .به محض ورود برای ثبت نام با تبلیغات انجمن به اصطلاح اسلامی دانشجویان مواجه شدم و شعار های تکراری و پوسیده: اندکی صبر باید سحر نزدیک است و....که چی .مثلاً با این روشنفکر مآبی چه گلی می خواهید به سر مملکت بزنید. در عمرم قشری احمق تر و جو زده تر از دانشجو جماعت ندیدم. با عذرخواهی از محضر همه.خودم هم زمانی دانشجو بوده ام.
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    اصلا نگران نباشید. اکثر بچه های دانشگاه شریف از ایران مهاجرت می کنن و اصلا گرایش اونها برای کشور اهمیتی نداره. خود من دانشجوی شریف بودم و به زودی به آلمان خواهم رفت. عرصه بر دانشجویان دانشگاههای برتر خیلی تنگ شده. اطرافیان بدجوری روی رفتار امثال ما زوم کردن و فقط کافیه که به جایی که انتظار میره نرسی.با توجه به شرایط اقتصادی کشور و بیکاری گسترده یا باید قید وطنمون رو بزنیم یا قید آبرومونو. فارغ التحصیل دانشگاه شریف اگر بیکار(منظورم از کار یعنی یه کار درست و حسابی که در حد حرف و حدیثهای شریف باشه) باشه هم باید درد بیکاری بکشه هم تیکه و زخم زبون اطرافیانو! حق بدید که باید فرار کنیم.
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    ناشناس سوئدی تو کی هستی که به خودت اجازه میدی به دانشجو ها توهین کنی ، اتفاقا خود شما عقده ای ترین آدمی هستی که من دیدم در ضمن اگه خودت هر ویژگی داری نیازی نیست به دیگران نسبت بدی برای مشرق واقعا متاسفم که نظرات امثال تو رو منتشر می کنه و همین طور برای دولت سوئد که به هر آدم بی سر و پای خشک مغزی پناهندگی میده
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    اين دوستاني كه به دانشجويان توهين مي كنند در حال نشان دادن عمق جهالت و بداخلاقي خويش هستند. به فرموده قرآن كه مي فرمايد: و عباد الرحمن الذين يمشون علي الارض هونا و اذا خاطبهم جاهلون قالوا سلاما، با متانت از كنار اين جاهلان مي گذريم. ضمنا تاريخچه را نمي شود گزينش كرد. به عنوان مثال نمي شود منكر شد كه ابوالحسن بني صدر اولين رئيس جمهور تاريخ ايران بوده است و ذكر اين مساله چيز عجيبي نيست. متاسفانه ما در كشور خود در مورد بديهيات بحث مي كنيم!
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    اون که مریم رجویه این یکی فامیلش فرق می کرد/
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    خوب چرا عکس جدیدش رو گزاشتن ؟؟؟ بعد اگر اون فرد خیانت کرده باشه و قتل و هزار جرم دیگه باید به عنوان مفاخر که فارق التحصیل شدن معرفی بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    این باید از رئیس دانشگاه و مسئول اون انجمن پرسید
  • علی فرزند شیعه ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    ذولت محترم باید جلو این گونه مسایل تحربک امیزرا بگیرد حال کاری ندارد جای سوال ا ست و............
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    آقا اول از همه لعنت به این گروه و سرانش درست؟؟ ولی خب وقتی از این دانشگاه فارغ التحصیل شده بگن نشده؟؟
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    وقتی بی خودی هندونه زیر بغل یک عده گذاشته می شود و از شریف بت می سازید تحویل بگیرید - یک مشت دانشجویانی که مشخصا پارتی دارها هستند از همه طیف ها...
  • دانشگاه بی شرف ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    از دلش منافق در میاد !!! منظورش اینه
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    به عنوان کسی که هفت سال در ایران (6 سال در شریف و حدود یکشل در علم و صنعت و پژوهشگاه مواد) دانشجو بوده و 4 سال در غرب، این تحلیل را به واقعیت بسیار نزدیک می بینم. یادم میاد سال 84، ورودی های سال اولی و دومی اکثر امضا کنندگان نامه(با خواندن شماره دانشجوییشان که اکثرا با 84-85 شروع میشد) حمایت از سهراب پور برای ریاست دانشگاه بودند و همان طیف در جریان دفن شهدا درمسجد دانشگاه، دو چند هفته بعدش، با لگد و شعار خواستار استعفای سهراب پور شدند. از لاریجانی یک حرف جالبی اون زمانها بین برخی از دانشجوها رد و بدل میشد (که ظاهرا در یک حضوری تو شریف گفته بود): (به مضمون) من نمی دونماین عبور از کنکور چه معجون جادوییه که یک فرد 18 ساله را یک شبه متخصص صاحب نظر در تمام امور کشور می کنه!
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    آیا ابن وزیر علوم وریس دانشگاه نباید استبضاح شوند
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    احتمالا حادثه آسانسور هم عمدی بوده
  • کیومرث ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    برو کتاب "تماس" دکتر حسن عباسی رو بخون اونوقت می فهمی طرز تفکر این دولت چگونه است.
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    اولینش مگه بازرگان نبود؟! اتفاقا این دولت نشان داد حتی حافظه را هم میتوان گزینش کرد دیگر چه رسد به اصل تاریخ
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    ساکت شمایید آنهم در برابر تمام گافهای حزب متبوعتان اگر گوش شنیدن داشتید دهانتان به این آسودگی به تهمت باز نمیشد همین امثال شما با مماشات و سهل اندیشی و بعضا غرض باعث میشوید که نهایتا شیطان هم پرستیده شود
  • رضا ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 1
    متاسفم برایه کسانی که فقط دم از مشکل جنسی میزنن...واقعا جایه تاسف داره انسان اینقد ضعف داشته باشه که مشکلات زندگیش رو به خاطر ارضا نشدن جنسی میدونه...جامعه ما با توجه به همه شرایط عالیه...مشکل اینجاست که یه عده اینقد ضعف دارن که اگه سره هر محل یه کاباره و یه.....برنن مشکل همه حله و ایرانم بهترین کشوره دنیا میشه...دانشگاه هم اشتباه بزرگی رو.مرتکب شده...مریم رجوی یه مخالف نیست و یه خاین به تمام معناست و کسی که دستورچاپ عکس رو داده باید اخراج بشه ولی اگه دانشجو بوده ولش کنین فک نکنم اطلاعاته دانشجوهایه ماذ اینقد باشه که مریم رجوی رو خیانتاشو بشناسه
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    گفتن حقیقت کجا و حساسیت زدایی از تروریسم و نفاق کجا
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    یکمی تحقیق هم گاهی وقت ها خوبه سازمان مجاهدین اپتدا توسط جوانان دانشجوی مسلمان بنا نهاده شده بود که در روش های مبارزه از چریک های مارکسیست پیروی میکردن ولی در دل کاملا به مبانی اسلام وفادار بودن تا این که تقی شهرام به مرکزیت سازمان وارد شده و با تاثیر گذاشتن روی عضو دیگر مرکزیت یعنی بهرام آرام اون رو هم مارکسیست میکنه وشریف واقفی آخرین عضو مرکزیت که مسلمان باقی می مونه از مرکزیت اخراج میشه و سازمان به سمت تغییر ایدئولوژی میره اینجاست که شهید واقفی در تدارک جدایی از سازمان با باقی مانده نفرات سازمان که هنوز مسلمان بودن مثل صمدیه لباف میشه که توسط همسر خودش لو میره و کشته میشه این اتفاق برای باقی نفرات مسلمان هم میافته
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    اول صفحه باز عکس اون عجوزه مریم قوزمیتو گذاشتین برا چی بابا لااقل بفکر مزاج ملت باشین
  • دانش ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    دانشگاه شريف وهمه اماكن علمي ودانشجو يان هر دو مايه افتخار ايران وايراني هستند مسئولين بي درايت دولت ونزديك به فتنه گران بايد محا كمه شوند آقاي روحاني چشم خود را باز كند
  • عدالت ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    تجربه نشون داده حرف درستی است
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    اقا این یک مسله عادی است از عکس که نباید ترسید چه اشکالی دارد دانشجوی دانشگاه معرفی شود کرکه میخواهد باشد
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    وزير علوم لا لا لا لا يي!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • یونس ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    بله ... رجوی به حدی خبیث هست که به بچه های شریف بگه مراقب خودشون باشن. !!!!!!!!!!!ولی حمایت سران فتنه واقعا نابخشودنیه!!!!!!!!!!!!!!
  • سجاد ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    هعی... چقدرررر از دیده شدنه مخالف هاتون می ترسید... کجایند مطهری های انقلاب که حاضر بودند واس مارکسیستها کرسی قرار بدند تو دانشگاها... افسوس که مطهری ها رفتند و افسار این انقلاب عزیزتر از جان، دست شما بزدل های بیسواد افتاد.. افسوس
  • جواد ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    وقتی این همه امکانات تو این دانشگاه متمرکز میشه جز این هم نمیشه نتیجه ای انتظار داشت
  • محمد ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    خب راست میگه دیگه ناشناس جان. من خودم یک دانشجو واقعا حرفی که در مورد فشار روحی و جنسی زد رو قویا قبول دارم. این بدبختی ما جوان ها رو دولت که نمیگه لااقل از برادر سوئدی بشنویم :)
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    آره ، آلمانی ها هم برات فرش قرمز پهن کردند و بی صبرانه منتظر ورود جنابعالی هستند . خواب دیدی خیر باشه .
  • محمد ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    غربی ها با سیستم رسانه ای خودشون دانشگاههای ما رو تبدیل کرده ان به میدان جنگ سیاسیون. چون به جز اون دانشگاه هیچ جذابیت دیگه ای نداره دوستان. من خودم شاهدم به خدا قسم دانشگاه هیچ چیز مفیدی در ایران نداره. دانشگاههای ما به دلیل عدم ارتباط علم با صنعت هیچ فایده ای برای کشور به جز ماست مالی کردن نرخ بیکاری و اعداد و ارقام خیالی کاربرد دیگه ای ندارن. تمامی صنایع ما وارداتی است پس دانشگاه چه جذابیتی برای جوان میتونه داشته باشه وقتی هیچ نیازی بهش احساس نمیشه. دانشگاههای ما ول معطلن و به جز هدر کردن عمر جوانان ما کاری از دستشون برنمیاد چون هیچ نیازی بهشون نیست تا زمانی که : توتال هست پژو هست سیتروئن هست شل هست ال جی هست مایکروسافت هست اینتل هست سونی هست وایو هست هوآوی هست اپل هست دل هست نوکیا هست و . . . . علم هیچ کاربردی در ایران ندارد به جز صنایع زحمت کش نظامی که الحق مرد روزگارن اونا.
  • ناشناس ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    گل گفتی ناشناس سوئدی.عالی
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    شریف واقفی در دوران رژیم شاه به خاطر مخالفت با نظریات جدید و ضد قرآنی سایر اعضا رده بالای مجاهدین، کشته شد و لقب شهید در دفاع از قرآن حق ایشان است. شریف واقفی مخالف تفکر جدید و ضد اسلامی مجاهدین بود و انتخاب این نام برای این دانشگاه کار بسیار درستی بود.
  • دیده بان ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    دمت گرم
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    مریم رجوی همان مریم عضدانلو هست.
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    منظورت کدام دولت است !!!!!!!!!!!!
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    فامیلش همینه. ولی چون فامیل شوهر جنایتکارش رجوی است به مریم رجوی معروف شده است. وگرنه فامیلش قجر عضدانلو است. خدا هر دو تاشون رو لعنت کنه. مرگ بر منافق خائن.
  • ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    عحیب نیست:انتقال به فرانسه _جلسه حمایت عربستان وحامیان آنها_ پیوند با عربستان_ دفتر منتظری وحالا هم دانشگاه _ پروژه بعداز احیاء این جنایتکاران چیه ؟
  • تقی ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    اقا درس نخونید کار کچاست شما را گیر اورده اند خخخخخخخ
  • محمد ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    بیچاره جوانانی که آلت دست فتنه گران میشوند
  • چلچلا ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    اصلا لزومی به حتی درج نام خبیثش هم نبود بیخود بهانه جور نکنید.تبلیغ برای خائنین به مردم و کشور بدتر از تبلیغ برای دشمنه و مسببین این عمل باید شدیداً تنبیه بشن و از دانشگاه اخراج! داریم مار تو آستین پرورش میدیم!
  • ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    رجوی هم کل قرآن رو حفظ بود!!!
  • ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    تو سرتون بخوره نخبگی تون! اینه برتری تون که نتونید هن از هون تشخیص بدید! نخبگی اینه که آدم به عمق مسائل بصیرت و آگاهی پیدا کنه حالا این مسائل میخواد علم و دانش باشه یا هر چیز دیگه.
  • ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    اصلا لزومی به حتی درج نام خبیثش هم نبود بیخود بهانه جور نکنید.تبلیغ برای خائنین به مردم و کشور بدتر از تبلیغ برای دشمنه و مسببین این عمل باید شدیداً تنبیه بشن و از دانشگاه اخراج! داریم مار تو آستین پرورش میدیم!
  • ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    مرگ بر منافق و اذنابشان.
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    اون انجمنی که این ویژه نامه رو تهیه کرده اسمش بالای مجله هست بیخود به انجمن اسلامی نچسبونید ضمن اینکه اسم فارغ التحصیلان این دانشگاه رو از ابتدا تا کنون تو مجله زدن خب کجاش اشکال داره ??? نمیخواستن که تبلیغ رجوی رو بکنن
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    بابا تربخدا کاری به این بچه ها نداشته باشید مگه چکار کردن ???
  • 108 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    منافقین جدید تیپ هاشون این شکلیه. بچه های مجاهدین خلق دوره ما هم همین طوری بودند منتهی اونها بیشتر مثل این پیرهن زرده حرفی برای گفتن نداشتند اما یه جور نگاه می کردند که انگار خیلی عمیق به ایشان جا افتاده و مطالب را خوب فهمیدند. اما نه خبری نبود بلاخره عمویی دایی و زن عموی تو مجاهدان صدام دارند . جوجه را اول پاییز دونه میدن آخر پاییز روباه می خورتش
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    کمبود دارند خدا شفا بده.
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    دانشجوی شریف تو همه ایران نیستی- فهمیدم سبز هستی (البته فدای سرم که هستی) هرچند آش دهن سوزی هم نیست- فهمیدم منش و مدیریت سیاسی نداری به دور و ورت نگاه کن سایه داعش و سعودی رو حس میکنی؟؟؟ شلوغ بازی نکن امروز امنیت برای ما یک نعمت است تو یک چیزی میگی منهم میام به تو یک چیزی میگم اوضاع از دستمون در میره- بذار من و رفیقام فعلا از تو و تهران جونت و سبز جون هات در مقابل داعش اونم تو عراق و سوریه دفاع کنیم - بهت هشدار میدم شلوغ کنی فردا حضور داعش رو باید تو حریم امن خونه ات تحمل کنی-
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    اوکی
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    کلا دانشجویان مرتبط با رشته ی ریاضی بدلیل بیکاری سمت این جور چیزها میروند وقتی بیکاری دیگه از همه چیز میبری وقتی میبینی یه عمر تلاش کردی واخرش...
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    وطن فروش ها هنوز هستند باید هوشیار بود
  • ناشناس ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    0 0
    عزیزم وحی منزله که نمیشه حذف بشه یه چیز بگو با عقل ادم جور در بیاید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس