کد خبر 639596
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

سخنگوی کمیسیون تلفیق از تعیین اولویتها و مسائل محوری برنامه ششم توسعه خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد خدابخشی سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، در تشریح جلسه عصر امروز(سه‌شنبه 13مهر) کمیسیون متبوع خود، اظهار کرد:در این جلسه اولویتها و مسائل محوری برنامه ششم توسعه که در ماده 3 این برنامه  آمده است، مشخص  و مصوبات دولت و برخی از پیشنهادهای نمایندگان نیز تصویب شد.

وی به اولویتهای و مسائل محوری برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: در موضوعات خاص و راهبردی مانند  آب، محیط زیست، توسعه سواحل مکران، باز آفرینی بافتهای ناکار آمد شهری، بافتهای تاریخی و مناطق روستایی از اولویتهای و مسائل محوری برنامه ششم توسعه است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه تصریح کرد: درموضوعات خاص بخشی و  پیشرو اقتصاد مانند معدن، صنایع معدنی، کشاورزی، گردشگری ترانزیت و حمل و نقل ریلی و فن آوریهای نوین و توسعه کاربست علم و فن آوری و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انرژی از اولویتهای محوری در برنامه ششم توسعه است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق به موضوعات خاص کلان فرابخشی اشاره کرد و گفت: بهبود محیط کسب و کار، اشتغال، تامین منابع مالی برای اقتصاد، توانمندی محرومین و فقرا، آسیبهای اجتماعی، بیمه‌های اجتماعی بهروری و فضای مجازی از اولویتها و مسائل محور برنامه ششم توسعه کشور که در ماده 3 برنامه آمده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس