رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: موضع‌گیری‌ها و عملکرد آمریکایی‌ها در سوریه نشان دهنده حمایت آشکار این کشور از گروه‌های تروریستی است.

به گزارش مشرق، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره احتمال قطع تماس روسیه و آمریکا در خصوص سوریه، اظهار داشت: موضع‌گیری‌ها و عملکرد آمریکایی‌ها در سوریه نشان دهنده حمایت آشکار این کشور از گروه‌های تروریستی است.

وی افزود: اقداماتی که دولت سوریه انجام می‌دهد به همراه سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و روسیه در حمایت از این اقدامات، مقابله با گروه های تروریستی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: آمریکا باید بداند این سیاست ها  دائمی و غیر قابل تغییر است.

وی با بیان اینکه آتش بس وسیله آمریکا برای تجدید قوای تروریست ها در سوریه است، بیان کرد: این موضوع تجربه چند بار انجام شده است و در هر آتش بسی که صورت گرفته عملا گروه‌های تروریستی از آن سوء استفاده کرده اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آتش بس اخیر هم نیروهای آمریکایی در چند دقیقه نیروهای ارتش سوریه را بمباران نمودند، گفت: این موضوع نشان دهنده حمایت آشکار آمریکایی‌ها از گروه‌های تروریستی و مخالفت آن‌ها با نیروهای ضد تروریستی ارتش سوریه است.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس