کد خبر 639083
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

مدیربرنامه‌های مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیلان از توافق این بازیکن ۲۳ ساله با نراتزوری با برای تمدید قراردادش خبر داد.

به گزارش مشرق، وندا ایکاردی، همسر و مدیربرنامه‌های مائورو ایکاردی اعلام کرد که مذاکراتش با مسئولان باشگاه اینتر به نتیجه رسیده و به زودی قرارداد جدیدی میان این بازیکن آرژانتینی و نراتزوری منعقد خواهد شد.

با وجود آنکه تابستان امسال شایعات فراوانی درباره انتقال ایکاردی از اینتر به گوش می‌رسید و مدیربرنامه‌هایش نیز تلاش فراوانی برای انتقال او به ناپولی و یکی دو تیم انگلیسی انجام داد، اکنون به نظر می‌رسد که کاپیتان اینتر برای مدت طولانی‌تر در این تیم خواهد ماند.

مهاجم پیشین سامپدوریا از ابتدای فصل جاری سری A تاکنون هفت بازی انجام داده و شش گل زده که آماری قابل قبول محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که این موضوع مسئولان باشگاه اینتر را برای تمدید قرارداد کاپیتان‌ تیم ترغیب کرده است.

وندا ایکاردی در گفت‌‌و‌گو با سایت توتومرکاتووب، در پاسخ به این سؤال که آیا قرارداد همسرش تا چند روز آینده تمدید خواهد شد، گفت: راستش را بخواهید من نمی‌دانم اما فکر می‌کنم که همه چیز را باید تمام شده دانست و ما از این بابت خوشحالیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس