معاون هماهنگ کننده «لشکر 3 حمزه (ع)» گفت: شهدا بهترین الگو برای ایمان و شجاعت هستند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرهنگ پاسدار حسین نوری معاون هماهنگ کننده لشکر 3 حمزه (ع) که در یادواره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد سخن می‌گفت با اشاره به مقام معنوی شهدا و بیان خصوصیات شهدا بیان کرد آن‌ها کسانی هستند که نه قصد داشتند اسطوره شوند و نه می‌خواستند خود را جلوه گر زیبایی‌های دنیا و متوجه به زرق و برق و جاذبه‌های آن نشان دهند.  بلکه شهدا کسانی هستند که همواره جز به تعظیم در برابر معبود نمی‌اندیشیدند و رضایت خلق را نیز در باور خود جز یک وظیفه الهی نمی‌پندارند. چرا که نقطه پایان را خداوند می‌دانند و این عزیزان باید بهترین الگوی ایمان ،شجاعت، خردمندی ، وفاداری به اسلام و مردمداری برای جوانان امروز وفردای کشورمان باشند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام فضل الله میرزایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر3 حمزه (ع) با اشاره به جایگاه گفت: عزت،سربلندی، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون هزاران شهیدی است که با نثار جان شیرین خود و با ایثار و فداکاری ثبات و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ و جنگهای 200 سال اخیر به کشورمان و جدایی بخش‌های مختلف از میهن‌مان یادآور شد: جانفشانی مردم ایران زمین در طول جنگ تحمیلی اجازه نداد یک وجب از خاک کشورمان جدا شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس