کد خبر 638403
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

در حالی اوایل روی کار آمدن دولت تدبیر و امید هم رئیس‌جمهوری و هم وزیر راه بر تکمیل واحدهای مسکن مهر تاکید کردند که در سال پایانی عمر دولت یازدهم، معاون وزیر راه گفته وزارت راه متعهد به تکمیل مسکن مهر نیست.

به گزارش مشرق، حسن روحانی در میانه رقابت یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری درباره مسکن مهر گفته بود: «مسکن مهر با مشکلاتی مواجه است ضمن آنکه اصل کار، کار پسندیده‌ای بود... با شتاب‌زدگی، بدون مطالعه ، بدون مکان‌یابی صحیح و رعایت اصول فنی و مهندسی کار انجام و باعث شد امروز این ساختمان‌ها عیوب فراوانی داشته باشند. مسکن مهر اشکالاتی فراوانی دارد اما چاره‌ای نیست و در دولت آینده باید نواقص آن برطرف شود.»

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز در دوران پیش و پس از رای اعتماد مجلس بارها از طرح مسکن مهر انتقاد کرد، اما در عین حال بر تکمیل این واحدهای این پروژه تاکید کرده است.

این در حالی است که به نظر می‌سد در سال پایانی عمر دولت تدبیر و امید، رویه دولتی‌ها تغییر کرده و وعده‌های انتخاباتی خود را فراموش کرده‌اند. محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی در این‌ باره گفته است: وزارت راه وشهرسازی تنها متعهد به تکمیل سایت مسکن مهر نیست بلکه سایر وزارتخانه‌ها مانند وزارت نیرو،‌ بهداشت، نفت و آموزش و پرورش موظف به انجام وظایف خود و تامین خدمات در شهرها و سایت مسکن مهر هستند.

وی تصریح کرد: مردم به دلیل عدم آگاهی مشکلات و تاخیر در تحویل واحدها، این امر را تنها وظیفه وزارت راه وشهرسازی می‌دانند و به آن اعتراض می‌کنند که باید در این رابطه نیز اطلاع‌رسانی شود.

طی سه سال و چند ماه سپری شده از عمر دولت یازدهم، مسئولان وزارت راه و شهرسازی توپ کم‌کاری خود در طرح مسکن مهر را همواره به زمین دستگاه‌های خدمات‌رسان پرتاب کرده‌اند. در این بین آنها هیچ اشاره ای به جذب نیرو در حجم انبوه توسط برخی شرکت‌های عمران و تغییرات پیاپی مدیران رده میانی و تبعات منفی آن روی واحدهای مسکن مهر نمی‌کنند. به‌عنوان نمونه یکی از مصائب شرکت عمران شهر پردیس تغییر مدیران عامل آن در سال‌های 93 و94 بود، مسئله‌ای که در مقطعی از زمان به دلیل ضعف مدیریت باعث توقف ساخت واحدهای مسکن مهر شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس