کد خبر 637698
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

یادواره ۲۶۶شهید محله ستارخان با حضور خانواده معظم شهدا و سخنرانی مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مسجد حضرت مهدی(عج) ستارخان برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ مراسم یادواره 266شهید محله ستارخان تهران با حضور سردار مسجدی مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس روز گذشته در مسجد حضرت مهدی(عج) محله ستارخان برگزار شد.

در این مراسم سردار مسجدی مشاور فرمانده نیروی‌قدس سپاه پاسداران طی سخنانی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم,ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند گفت: بزرگداشت یاد شهدا, تکریم آنها و احترام و تقدیر از خانواده شهدا یکی از بزرگ‌ترین وظایف ملی برای پاسداشت زحمات و رشادتهای آنها است.

مشاور فرمانده نیروی‌قدس سپاه پاسداران در ادامه دشمن شناسی را یکی از وظایف مهم هر عنصر نظامی و رزمنده بر شمرد و گفت: هر شخصی باید دشمن را به خوبی بشناسد تا بتواند استراتژی درستی در مقابل آن داشته باشد.

سردار مسجدی در خاتمه با بیان اینکه اگر شهدای مدافع حرم و رزمندگان مجاهد نبودند, امروز داعش ملت ایران را در شهرهای مختلف قتل عام می‌کرد, گفت: اگر رزمندگان ما در حلب و در عراق شهید می‌شوند به این دلیل است ما بیاد دشمن را عمق استراتژیک قبل از رسیدن و تجاوز به خاک کشور در جای خود نابودشان کنیم.

در ادامه این مراسم حضور پیکر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس حال و هوای خاصی به این مراسم داد و تجلیل از خانواده معظم شهدا پایان بخش این مراسم بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس