فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: برد این سامانه 1.5 برابر «S300» بوده و باور ساخت این تکنولوژی برای دشمن غیر ممکن است.

به گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی عصر امروز در جمع مردم شهرستان لاهیجان با ابراز خرسندی از حضور در این شهرستان خود را گیلانی و لاهیجانی دانست.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی ایران افزود: امروز با اشراف اطلاعاتی به هواپیماهای رژیم صهیونیستی روی باند فرودگاه خودشان اخطار داده می‌شود.

باور سخت دشمن از ساخت سامانه «باور 373» ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به ساخت سامانه «باور 373» ادامه داد: برد این سامانه 1.5 برابر «S300» بوده و باور ساخت این تکنولوژی برای دشمن غیر ممکن است.

وی به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: امروز فرهنگ غربی‌ها در فیلم‌های آنها وجود دارد و تهاجم فرهنگی به خونریزی کاری ندارد برای اینکه به جغرافیای کشور حمله نمی‌کنند و افکار را مورد حمله قرار می‌دهند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمن عرصه فرهنگی را مورد تهاجم قرار می‌دهد، تصریح کرد: تهاجم فرهنگی از تحریم فرهنگی آغاز نشده یعنی ابتدا جمهوری اسلامی تحریم فرهنگی نشد که بعد تهاجم فرهنگی شود و از آنجا که نمی‌توانند ما را تحریم فرهنگی کنند به‌راحتی تهاجم فرهنگی می‌کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور را بدون مشکل فرهنگی دانست و ادامه داد: مشکل فرهنگی نداریم چون شهدا، جانبازان و رهبر داریم.

وی اضافه کرد: مشکل فرهنگی نداریم اما تهاجم فرهنگی داریم و دشمن بدون تحریم تهاجم می‌کنند و خاکریزی نیز وجود ندارد زیرا خاکریز خود را روی پشت بام‌ها و موبایل‌های ما کار گذاشته‌اند.

اسماعیلی جهاد فرهنگی را نسبت به جهاد اقتصادی اولویت‌دار خواند و گفت: هفت سال پیش آمریکا 11 راهبرد اطلاعاتی برای ادامه سلطه استکباری در جهان نوشت که 9 راهبرد مربوط به جمهوری اسلامی بود.

وی به سامانه موشکی «S300» ایران اشاره کرد و یادآور شد: با این سامانه می‌خواستیم ثابت کنیم که کمر اطلاعاتی دشمن و استکبار را شکستیم.

دشمن غلط می‌کند از درون مراکز نظامی ایران بازدید کند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه در عرصه فرهنگی و اقتصادی نیز کمر دشمن را می‌شکنیم، افزود: امروز دشمن می‌خواهد به بهانه برجام از درون مراکز نظامی ما دیدن کند.

وی خطاب به دشمن گفت: شما غلط می‌کنید که داخل مراکز نظامی ما را ببینید.

اسماعیلی با اشاره به اینکه این عطش دشمن در شناسایی نشان می‌دهد که اشراف اطلاعاتی ندارد، یادآور شد: دشمن به مرزهای جغرافیایی حمله نمی‌کند بلکه داخل کشور را بمباران می‌کند.

وی به بمباران داخل یمن اشاره کرد و ادامه داد: در طول 13 یا 14 ماه مرزهای یمن بمباران نشد بلکه داخل یمن و پایتخت آن بمباران شد تا زیر ساخت‌ها را برای پایین آوردن تحمل مردم نابود کنند.

این مقام مسؤول از وجود 40 پایگاه فعال در کشورهای اطراف ایران خبر داد و اظهار کرد: ما نیز به تمام پروازهای آنها اخطار می‌دهیم که بدانند 3 هزار و 700 نقطه رصد می‌شود.

رصد پرواز صهیونیستی در فرودگاه فلسطین

وی یادآور شد: امروز پرواز هواپیمای رژیم صهیونیستی را در فرودگاه فلسطین می‌بینیم و اگر اجازه داشته باشیم می‌توانیم به او اخطار دهیم.

اسماعیلی با بیان اینکه از روی باند فرودگاه نفس دشمن را احساس می‌کنیم، افزود: در انتظار فرمان حضرت آقا هستیم تا دشمن را در آهن پاره‌های خودشان مدفون کنیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران به طور کامل اشراف اطلاعاتی دارد، خاطرنشان کرد: ریگی در حالی روی مرزها دستگیر شد که صدها کیلومتر آن طرف‌تر پدافند هوایی وی را رصد کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز می‌توانیم پهپاد جاسوسی دشمن را حتی در کویر بر زمین بزنیم به طوری که نتواند پرواز کند، خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ پهپاد دشمن در کشور ما پرواز کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با تأکید بر اینکه کوچک‌ترین دست‌درازی دشمن به مرزهای ایران رصد می‌شود، متذکر شد: نیروهای مسلح ایران در صورت مشاهده کوچک‌ترین تجاوز به مرز کشور متجاوزان را در آهن‌پاره‌های خود مدفون می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    کاش یه کلیپ عملیاتی هم میگذاشتید باورکنید ساخت یک سامانه نظامی خوب در شرایط تحریم در ایران از داشتن 100 اف22 برای دشمنان ناگوارتره
  • محمد حسین ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    ایولا امیر.شما پدافند رو بسیار خوب فرماندهی میکنید و رادارهای با برد بالا و باور 373 رو هم که گل کاشتید و حتی از اس 300 پی ام وی یو 2 هم بهتره.( خدا قوت)
  • مجتبی ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    این که بگیم این سامانه از پی ام یو ۲ بهتره واقعا جوک گفتیم. درسته برد راداری بیشتری داره قبلا هم با رونمایی رادار قمر که همون تکمیل نشده این رادار معراج ۴ سامانه باور بود بردش رو ۴۵۰ کیلومتر گفته بودن.خوب این خیلی خوبه. ولی باید ببینیم برده درگیرش چقدره. و این که چه مقطع رادارای رو در چه فاصله ای کشف میکنه مثلا اس ۴۰۰ سطح مقطع ۱ متر رو در فاصله ۱۹۰ کیلومتری کشف میکنه. بعدش هم رادار این سامانه از نوع ارایه غیرفعاله که مقاومتش در برابر جنگ الکترونیک کم میشه. در اخر شما سرعت موشک سامانه های اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ رو ببینین تا ۱۳ ماخ سرعت دارن ایا واقعا موشک باور همچین سرعتی میتونه داشته باشه؟ در کل در این شرایط که هیچی نمیتونیم بخریم خیلی عالیه این سامانه ولی ایپ که بگیم از پی ام یو ۲ بهتره به نوعی به شعور خودمون توهین کردیم.
  • حسین ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    یعنی برد کشف هدف 450 کیلومتر و برد درگیری 300 کیلومتر؟درسته؟اگه اینجوری باشه که عالیه
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    کاش در سایر بخش ها مثل موشکی و پدافند هوایی قدرتمند بودیم جنگنده مدرن و داشتن بالگردهای هجومی و ترابری جدید و در بخش زمینی هم نیاز شدید به تانکهای امروزی و نفربرهای جدید
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    یکی از اینارو ببرید سوریه هواپیماهاشونو تو آسمون تل آویو بزنید
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    حداقل برا ازمایش یکشو بفروشید به سوریه تا حال تل آویو گرفته شه
  • منوچهر ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    با نظرت موافقم صد در صد ولی اس 300 و اس 400 روی کاغذ بزرگ و غولن ولی در واقعیت این نیست
  • احمد ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 1
    اتفاقا اس 300 با تکنولوژی چند دهه قبل ساخته شده و بهبود و توسعه دادنش یا ساختن مشابه بهترش خیلی هم دور از دسترس نیست. ابزار الکترونیکی که امروز دست هر بچه دبیرستانی پیدا میشه ده سال پیش آرزوی پیشرفته ترین مراکز علمی بوده. باید زیر ساخت علمی ساخت رادار و موشک و ارتباطاتشون وجود داشته باشه که داره و کم کم توسعه پیدا کنه و بعد از اون دیگه کار فنی و تکنولوژیکی میشه. چیز عجیبی نیست. فقط باید طرز فکر سایپا و ایران خودرویی رو کنار گذاشت.
  • بالاگریوه ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    خدارو شکر ایویل دمتون گرم ایول خدارو شکر خدا رو شکر خدا رو شکر ایول
  • احمد ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    در ضمن سرعت موشک سامانه اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ نیست. اصلا متوجه ابعاد این رقمی که همین طور الکی نوشتی هستی؟ سریعترین موشکهای بالستیک دنیا که اسکندر روسی باشه وقتی به سمت زمین میان و جاذبه به سرعتشون خیلی کمک می کنه در نهایت 6 ماخ هست.
  • ناشناس ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    واقعا اگه سامانه باور50درصد کارایی اس300هم داشته باشد قطعا ما وارد سازندگان پدافند قدرتمنددنیا شده ایم.اگر 3مولفه یک سامانه نظامی دقت.سرعت وقدرت باشند.دقت از همه مهمتر است زیرا سرعت را و قدرت را می توان افزایش داد
  • ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    13 ماخ!!!! کجا میشینی شما؟ دوست عزیز این خزعبلاتی که نوشتی در مورد s400 300 رو خودت یه سرچ بزن ببین چی نوشتن! همینطوری نظر نده
  • ناشناس ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    آقا مجتبی ، با عرض پوزش ، جوک را شما گفتی، چون امیر سرافراز فرزاد اسماعیلی ، خیلی بیشتر و بهتر از من و شما به مسائل فنی و تخصصی پدافند های مختلف اشراف داره، و بهتر تشخیص می ده که هر سامانه پدافندی ، چه تفاوتی با سامانه دیگر دارد.
  • ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    اون 13 ماخ سرعت هدف است و سرعت سقوط بالیستیک هم 13-14 ماخ است
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    اصل مطلب قبول. اما به دلایل امنیتی نمیشه انتظار داشت همه مشخصات رو معرفی کنند و تنها به ذکر حدود بسنده میکنند. دوم سرعت موشک سجیل ۱۳ ماخ هست پس توان ساخت اینچنین موشکی دور از ذهن نیست. سوم برای همینقدر از مسئله که مشخص هست نظر بدهید نه برای دیگر موارد. اگر برد سامانه ما هم پای اس ۴۰۰ است پس تکنولوژی ما همپای روسیه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس