کد خبر 637022
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۹

وزارت ورزش و جوانان برای تعیین تکلیف ماجراهای دنباله‌دار انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با فدراسیون جهانی تیراندازی مکاتبه کرده است.

به گزارش مشرق، در پی صدور رای از سوی دیوان عدالت اداری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخابات فدراسیون تیراندازی و اصرار این دیوان به وزارت ورزش و جوانان برای اجرای حکم ابطال انتخابات اخیرِ این فدراسیون، وزارت ورزش در مکاتبه‌ای با فدراسیون جهانی تیراندازی شرایط موجود را به اطلاع این فدراسیون رسانده است.

وزارت ورزش و جوانان در این نامه با تشریح شرایط حاکم بر فدراسیون تیراندازی ایران و چگونگی اصرار حکم دیوان عدالت اداری از فدراسیون جهانی تیراندازی خواسته تا در این موضوع اعلام نظر کند.

با توجه به رای دیوان عدالت اداری و مهلت یک ماهه به وزارت ورزش برای اجرای حکم، هرچند به نظر می‌رسد تغییر در راس فدراسیون تیراندازی در پی اجرای حکم دیوان عدالت اداری اجرای احکام قضایی محسوب شده و نمی‌تواند به معنی دخالت دولت در امور فدراسیون‌ها تلقی شود، اما وزارت ورزش برای اطمینان خاطر دادن به فدراسیون جهانی تیراندازی از عدم دخالت دولت در روند اجرای رای دیوان، اقدام به مکاتبه با فدراسیون جهانی تیراندازی کرده است تا این فدراسیون جهانی از نزدیک در جریان اتفاقات اخیر قرار گیرد.

اخیرا فدراسیون جهانی در مکاتبه‌ای با فدراسیون تیراندازی ایران خواستار دریافت اساسنامه این فدراسیون شده بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس