دومین مراسم تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو در شهر تبریز با استقبال پرشور مردم برگزار شد.

به گزارش مشرق،  دومین آیین تجلیل از مدال آوران المپیک در حالی برگزار شد که جمعیت کثیری از مردم شهر تبریز در این مراسم حضور داشتند و مدال آوران با استقبال شمار زیادی از مردم وارد سالن برگزاری مراسم شدند.

در این مراسم از کیانوش رستمی مرد طلایی وزنه برداری، مجتبی عابدینی پدیده شمشیربازی و امیر پوررضوی عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره پارالمپیک نیز تجلیل شد.

در آیین تجلیل از مدال آوران المپیک به کیانوش رستمی و مجتبی عابدینی 50 میلیون تومان رفاه کارت به علاوه یک سهمیه استخدام یکی از بستگان درجه یک به عنوان پاداش از سوی این فرشگاه، اهدا شد.

همچنین علیرغم دعوت این شرکت و هماهنگی های انجام شده، حسن رحیمی، دارنده مدال برنز المپیک در تبریز حضور پیدا نکرد.

طبق اعلام قبلی این شرکت، قرار بر این بود که فقط به مدال آوران طلایی رفاه کارت 50 میلیون تومانی اهدا شود که با هدف حمایت از تمام مدال آوران المپیک و همچنین با موافقت گل زاده مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه مبلغ ٢٥ میلیون تومان رفاه کارت به مدال آوران نقره و برنز نیز اهدا می شود.

پیش از آغاز رسمی مراسم تجلیل، قهرمانان با حضور در محل فروشگاه نسل جدید تبریز اولین خرید خود را با رفاه کارت هایشان انجام دادند.

کیانوش رستمی با اشاره به اقدام این فروشگاه در حمایت از مدال آوران ایران گفت: از این شرکت برای این اقدام دلگرم کننده تشکر می کنم و امیدوارم اینگونه اقدامات آغازگر تحقق وعده هایی باشد که دیگر سازمان ها به ورزشکاران می دهند که در این میان این شرکت جزو پیشگامان بود و با اهدای پاداش و برگزاری مراسم تجلیل که با استقبال وسیع مردم تبریز برگزار شد، نشان داد که به ورزش و ورزشکار اهمیت ویژه می دهد.

رستمی همچنین درباره اختصاص سهمیه استخدام رفاه به عنوان پاداشی برای خانواده مدال آوران خاطرنشان کرد: اشتغال زایی می تواند آثار مثبتی در جامعه داشته باشد، به خصوص که این اقدام پسندیده از سوی یک شرکت خصوصی و نهاد فعال اقتصادی مثل این شرکت باشد که این حرکت می تواند برای بسیاری الگو باشد.

مجتبی عابدینی پدیده شمشیربازی تیم ملی ایران در المپیک نیز که در آیین تجلیل از مدال آوران المپیک حضور داشت عنوان کرد: پاداش 50 میلیون تومانی و اختصاص استخدام، به همراه استقبال مردم کشورم و شادی آنها، هدیه دلگرم کننده ای برای ما بود، این شرکت نه به عنوان یک بنگاه اقتصادی بلکه با این ایده خوب به عنوان یاور ورزشکاران و حامی آنها شناخته شد.

امیر پوررضوی ورزشکار تبریزی که به همراه تیم ملی فوتبال کم بینایان و نابینایان ایران در مسابقات پارالمپیک مدال نقره کسب کرد، حمایت این فروشگاه از مدال آوران المپیک را اقدامی قابل تقدیر دانست.

این مدال آور پارالمپیکی سپس درباره پاداش این شرکت به مدال آوران المپیک، گفت: این پاداش ها هدیه های ارزشمند و مهمی برای مدال آوران است. حمایت این شرکت دلگرم کننده است و من از این اتفاق تشکر می کنم.

آخرین مراسم آیین تجلیل از مدال آوران المپیک در شهر کرمان با حضور کیومرث هاشمی - رییس کمیته ملی المپیک – در تاریخ دهم مهر ماه در شهر کرمان برگزار می شود. در این مراسم از سهراب مرادی، کیمیا علیزاده و سعید عبدولی تجلیل خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس