تیم ملی ب والیبال ایران با شکست ژاپن برای چهارمین بار به دیدار نهایی جام کنفدراسیون مردان آسیا راه یافت.

به گزارش مشرق، تیم ملی ب والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره جام کنفدارسیون والیبال آسیا به مصاف ژاپن رفت و سه بر دو این تیم را شکست داد.

ملی پوشان والیبال ایران در ست دوم و چهارم این مسابقه 25 بر 17 و 25 بر 23 مغلوب ژاپن شدند اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 . 15 بر 11 به پیروزی رسیدند تا جواز حضور در دیدار نهایی جام کنفدراسیون مردان آسیا را به دست آورند.

ناصر شهنازی در ابتدای این مسابقه از ترکیب سامان فائزی، مسعود غلامی، علیرضا مباشری، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، رضا قرا و مصطفی حیدری استفاده کرد.

شینگو ساکای، سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب شوهی یاماگوچی، یاسوناری کوداما، یوکی ایشیکاوا، تایشی اونودرا، ایسی اوتاکی، کنتا تاکاناشی و توموهیرو یاماموتو (لیبرو) استفاده کرد.

روبرت سزیدلافسکی از استرالیا و کیم یونگیان از کره جنوبی ه عنوان داوران اول و دوم قضاوت دیدار ایران و تایلند را بر عهده داشتند.

نماینده ایران برای چهارمین بار به دیدار نهایی این رقابت ها راه می بابد. ایران با دو مدال طلا و یک نقره پرافتخارترین کشور مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا است و در رقابت های سال 2016 نیز به دنبال کسب چهارمین مدال خود است.

این دومین دیدار تیم های ایران و ژاپن در این رقابت ها بود. تیم ایران در دور مقدماتی هم این تیم را سه بر صفر شکست داده بود. تیم ملی ب والیبال ایران فردا در دیدار نهایی به مصاف برنده دیدار چین و چین تایپه می رود که از دقایقی دیگر شروع خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس