منابع امنیتی عراق امروز (شنبه) اعلام کردند که عناصر گروه تروریستی - تکفیری داعش با حمله به پست ایست و باررسی در شمال تکریت، چهار نظامی عراقی را پس از اسارت، گردن زدند.

 به گزارش مشرق، به نوشته پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، این منابع افزودند که عناصر گروه تروریستی داعش شب گذشته (جمعه) به یک پست ایست و بازرسی در شمال غرب شهرستان بیجی در شمال شهر تکریت حمله کردند.

براساس این گزارش، تروریست های داعش با اشغال این پست ایست و بازرسی ارتش عراق، چهار نظامی عراقی مستقر در آن را پس از اسارت، اعدام کردند.

منابع امنیتی عراق همچنین اعلام کردند که صبح امروز (شنبه) سه عامل انتحاری با خودروهای بمب گذاری شده کاروان حامل رئیس پلیس و عضو امنیتی شورای استان صلاح الدین را هدف حمله قرار دادند که موفقیت آمیز نبود.

در این حمله تروریستی 13 نفر از جمله چهار پلیس عراق کشته و 23 نفر زخمی شدند.

استان صلاح الدین از استان های نفت خیز عراق در روزهای گذشته شاهد عملیات نیروهای عراقی برای بازپس گیری مناطقی از جمله الشرقاط از اشغال گروه تروریستی داعش بود.

تلویزیون دولتی عراق روز پنجشنبه با اعلام بالا بردن پرچم عراق بر فراز ساختمان فرمانداری شهرستان الشرقاط در 125 کیلومتری شمال تکریت مرکز استان صلاح الدین، آزادی این شهر را اعلام کرد.

شهر الشرقاط دارای موقعیت راهبردی در شمال عراق است که به یک فاصله متساوی بین سه مرکز استان صلاح الدین، کرکوک و نینوا قرار گرفته و از آن به عنوان دروازه ورود به موصل همواره یاد شده است.

تبلیغات جنگ فرماندهی عملیات آزاد سازی الشرقاط اعلام کرده است که درجریان این عملیات، گروه تروریستی داعش متحمل خسارات گسترده جانی و مالی شده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس