کد خبر 634542
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

اعلام لیست اعضای مجمع فدراسیون ژیمناستیک و انتخاب برخی مهره‌های درجه چند از یک منطقه جغرافیایی از کشور ابهاماتی را در خصوص عدالتمند بودن مجمع انتخاباتی این فدراسیون ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک سرانجام پس از حواشی بسیار ۱۲ مهرماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود. مجمعی که ۱۵ کاندیدا برای رسیدن به صندلی ریاست نه چندان فعال آن با هم تلاش می کنند. این یعنی افشارزاده که روزی در میان سرپرستی خود در باشگاه استقلال در انتخابات این فدراسیون ثبت نام  داده شد و مدام بیانیه داد در انتخابات شرکت نمی کند رسما در میان کاندیداها نیست.

اما آنچه بیش از همه دو هفته مانده به این انتخابات به چشم می خورد لیست عجیب نمایندگان ورزشکاران، مربیان و داوران این فدراسیون در مجمع انتخاباتی است. افرادی که انتظار می رفت برترین نفر از هر طیف باشند اما گاها حتی سالها از این رشته دور بوده اند.

در میان نمایندگان ورزشکاران در حالی که انتظار می رفت نام عبدالله جامعی مدال آور ژیمناستیک ایران که طلسم ۹۰ ساله این رشته را شکست در میان رای دهندگان باشد علیرضا فرنیا ژیمناست درجه چند این رشته که حالا نامی از وی دیده نمی شود به عنوان نماینده ورزشکاران معرفی شده است. نام هادی خناری نژاد نیز اگرچه با توجه به سوابق بالای وی قابل توجیه است اما می شد سعیدرضا کیخا که مدالهای متعددی  در مسابقات مختلف کسب کرده است نیز به عنوان نماینده ورزشکاران معرفی شود.

در بخش نماینده بازیکنان بانوان نیز فاطمه اکرمی در حالی معرفی شده است که وی چند سالی است ژیمناستیک کار نمی کند و فعالیتش در رشته های دیگر است.

در بخش نماینده داوران در حالی که انتظار می رفت داور المپیکی سید طاهر علوی و یا گلچین  با ۲۰ سال سابقه داوری انتخاب شوند ،  هاشمی از استان مازندارن که نسبت به این دو داور بین المللی درجه پایین تری دارد انتخاب شده است.

در بخش نماینده مربیان در حالی که گزینه های باتجربه صاحب شاگردان مدال آور می توانستند  انتخاب شوند خیرخواه یکی از مربیان تیم ملی به عنوان برترین نماینده مربیان برای حضور در مجمع انتخاب شده است.

در بخش نمایندگان باشگاه ها نیز در حالی که توقع این بود نماینده ای از باشگاه های هنری و ترامپولین که رشته های المپیکی ژیمناستیک هستند انتخاب شوند نماینده باشگاه آکروژیم به عنوان عضو مجمع ارائه شده است. وجود چهار عضو از شمال کشور در انتخاباتی که یک گزینه پرشانس آن نیز از این ناحیه است شائبه ها را بیشتر کرده است.

این انتخابها در حالی صورت گرفته است که حتی از اعضای هیات رییسه فدراسیون در خصوص انتخاب گزینه های اصلح مجمع سوالی نشده است. برخی می گویند نفرات مجمع به نفع یک کاندیدای خاص که خود را مشاور اقتصادی معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است گرایش دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس