کد خبر 634089
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

ائتلاف متجاوز سعودی که به قدرت تسلیحاتی و رسانه‌ای خود می‌بالیدند, اکنون در باتلاق یمن گرفتار شده‌اند و نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در عمق خاک این کشور پیشروی کرده‌اند.

پیشروی کمیته‌های مردمی یمن در عمق خاک عربستان

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه الثورة یمن، نزدیک به 2 سال از حمله ظالمانه عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی به یمن سپری می شود. این حمله ها در صورتی در برابر دیدگان همگان ادامه دارد که جهانیان فقط نظاره گر هستند. همه احساس های انسانی از بین رفته و وجدان ها در بازارهای نفت عربستان به فروش گذاشته شده است. همه حقوق مردم یمن پایمال شده و همه منشورهای سازمان ملل به طور ننگباری زیر پا له شده است.

ائتلاف متجاوز سعودی با حمله به یمن و دخالت آشکار در امور داخلی این کشور و به خاک و خون کشیدن مردم آن به بهانه های پوچ  تلاش کردند، مردم یمن را تسلیم کنند. این کشورها با ثروت ها و دارایی ها خود قوانین و سازمان های بین المللی را به چالش کشیدند تا نظام وحشی عربستان را خرسند و به شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی خدمت کنند.

 پیروزی های ارتش یمن پس از هشدارهای عبدالملک الحوثی

با وجود اینکه عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب مردم یمن در نخستین سخنرانی خود پس از حمله عربستان و ائتلاف او به یمن به این کشورها هشدار داد که در باتلاق یمن گرفتار خواهند شد اما غرور و قلدری نظام عربستان و ائتلاف متجاوز همراه آن که از امکانات تسلیحاتی و رسانه ای بسیاری برخوردار بودند  سبب شد که هشدارهای رهبر انقلاب مردم یمن را نادیده گیرند و به حمله های خود ادامه دهند. سخنان عبدالملک الحوثی با لجبازی، تمسخر ائتلاف متجاوز سعودی روبرو شد. این ائتلاف با فراموش کردن قدرت خداوند در انتقام گیری از ستمکاران در طول تاریخ گمان می کردند که به راحتی می توانند قبیله ها، ارتش و کمیته های مردمی یمن را نابود سازند و از شرایط ناگوار اقتصادی و فقر قشر های گوناگون مردم این کشور سو استفاده کنند.

هنوز بیشتر از 40 روز از خیره سری های حمله کنندگان به یمن سپری نشده بود که بار دیگر عبدالملک الحوثی به آنان هشدار داد. هنوز سخنان او به پایان نرسیده بود که ارتش یمن با کمک کمیته های مردمی این کشور با استفاده از قدرت موشکی خود با نخستین حمله موشک های بالستیک خود جام خشم خود را خالی کرد و در منطقه صافر در استان مارب نیروهای ائتلاف را مورد هدف قرار داد.

در این حمله بسیاری از نیروهای اماراتی هلاک شد و بدن های آنان با خاک یکسان شد. جسدهای این نیروها پراکنده شد و برای نخستین بار کشورهای عربی خلیج (فارس) به عزای نیروهای خود نشستند و پرچم های آنان فرود آمد و زغال سربازان خود را در تابوت گذاشتند.

پس از این حمله، نیروهای ارتش یمن با حمله موشکی دیگری شماری از فرماندهان ائتلاف حمله به عربستان، فرماندهان داعش و القاعده و نیروهای سودانی و بلاک واتر را به هلاکت رساندند. پس از این اقدام شماری از نیروهای آموزش دیده ائتلاف از میدان های نبرد فرار کردند. پس از این پیروزی ها نیروهای ائتلاف در برابر قدرت و پایداری نیروهای یمن از هم فروپاشیدند و جهانیان با دیدن سلاح های کشنده در دست نیروهای یمن شگفت زده شدند.

اما کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از فرار نیروهای خود از میدان های نبرد پند نگرفتند و هنوز هم با دادن پاداش های بسیار سربازان خود را به سوی نابودی و مرگ دسته جمعی روانه می کنند. با وجود اینکه این کشورها بسیار مانور دادند و با برگزاری نشست ها تلاش کردند مردم یمن را فریب داده و بر روی زمان شرط بندی کنند اما به سرعت این کشورها شکست خوردند و اکنون آنان در برابر پایداری و همگرایی اسطوره ای مردم یمن خوار و ذلیل شده اند.

پیشروی ارتش یمن در ژرفای عربستان

با در پیش گرفتن گام های راهبردی که با سخنان رهبر انقلاب یمن آغاز شد تحلیلگران و کارشناس و سیاستمداران از بیداری قهرمانان ارتش یمن شگفت زده شدند. پس از آغاز این گام، قهرمانان ارتش و کمیته های مردمی یمن از دشمنان انتقام گرفتند و دامنه نبرد را به عمق عربستان کشیدند. پس از این مساله معادله در میدان های نبرد تغییر کرد و پایگاه های دشمن یکی پس از دیگری در دست نیروهای یمن می افتد. سلاح های جنگی آمریکا به دست نیروهای ارتش یمن متلاشی شدند و بینی دشمنان به خاک مالیده شد  و اکنون نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی پرچم یمن را در نزدیکی شهرهای عربستان بر افراشته اند و منتظر پیشروی در این شهرها هستند.

از این رو نظام فرسوده عربستان و ارتش شکست خورده آنان دچار ترس شده اند. این ارتش در حال فرار از میدان های نبرد است. از هر طرفی مرگ نیروهای عربستان را فراگرفته است به طوری عسیری سخنگوی ائتلاف حمله به یمن گفته است گروه انصارالله از سحر استفاده می کنند. اکنون نظام عربستان گریان است همانظور که پیش از این امارات هم در حال گریه کردن بود. شورای امنیت و سازمان ملل هم خود را گریه زده اند. این کشورها ناتوانی و ضعف خود را در رویارویی با ارتش یمن در میدان های نبرد اعلام کرده اند. این کشورها خواهان پایان دادن به پیشروی نیروهای یمن در  ژرفای عربستان هستند. این کشورها پیشروی در ژرفای عربستان را به منزله نادیده گرفتن حقوق همسایه و منشورهای سازمان ملل می دانند و جنایت های خود را نسبت به مردم یمن فراموش کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    زنده باد مقاومت
  • ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    چند کیلومتر در عمق عربستان پیش رفته اند ؟
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    انشااله این ال نفرت وتکفیر با کل وهابیهایش,به درک واصل میشن,وامریکا واسراییل هم در این شکست,شریک هستند, مرگ بر ال سعود وهمپیمانانش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس