کد خبر 633939
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۲

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی در نیمه اول مقابل برزیل با یک بازی زیبا با نتیجه نزدیک شکست خورد.

 به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی از ساعت 2 بامداد به وقت تهران به مصاف قهرمان 5 دوره جام جهانی یعنی برزیل رفت که در پایان 20 دقیقه اول بازی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

گل‌ها: فالکائو 9 و 13 برای برزیل و حسین طیبی 14 برای ایران

تیم ایران با ترکیب علیرضا صمیمی، احمد اسماعیل‌پور، محمد کشاورز، علی‌اصغر حسن‌زاده و مهدی جاوید وارد زمین مسابقه شد. همچنین برزیلی‌ها با ترکیب اولیه تیاگو، آری سانتوس، دیگو هنریکو زوفو، رافائل رتو و فرناندینهو وارد زمین مسابقه شدند.

شاگردان ناظم‌الشریعه در ابتدای کار دفاع را در دستور کار خود قرار دادند و با پوششی مناسب اجازه ندادند تا بازیکنان باتکنیک برزیلی به دروازه ایران برسند. حتی وقتی فالکائو ستاره برزیل پس از 5 دقیقه به میدان آمد نتوانست کاری از پیش ببرد و با واکنش صمیمی دروازه‌بان ایران و همچنین دفاع سایر بازیکنان طلایی‌پوشان به گل نرسیدند تا اینکه در دقیقه 9 باز هم ایران روی ضربه ایستگاهی ضعف نشان داد و فالکائو توانست توپ ارسالی از روی نقطه کرنر را به گل تبدیل کند.

ایرانی‌ها پس از دریافت گل صاحب توپ و میدان شدند و چندین بار به سمت دروازه برزیل حمله کردند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه این تیم خلق کنند و نهایتا چندین ضربه کرنر به دست آوردند. در ادامه برزیلی‌ها بار دیگر به سمت دروازه ایران حمله‌ور شدند که در دقیقه 13 داور به سود برزیل اعلام خطا کرد. فالکائو پس از عبور از روی توپ به کنار تیرک دروازه ایران رفت و با پاس رودریگو با حرکتی تکنیکی توانست برای بار دوم دروازه ایران را باز کند.

یک دقیقه بعد از این اتفاق توپ‌گیری به موقع سنگ‌سفیدی در میانه میدان توپ را به حسین طیبی رساند که این بازیکن خوش‌تکنیک ایران توانست با پا عوض کردن مقابل دروازه‌بان برزیل با پای چپ برای اولین بار دروازه برزیل را در دقیقه 14 باز کند. پس از این ایرانی‌ها باز هم به حملات خود ادامه دادند و چندین بار موقعیت‌های جدی را روی دروازه برزیل خلق کردند اما نتوانستند به گل برسند و در نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک بازی را واگذار کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    دم برزیل گرم که حداقل بازیکنانش بومی بودن آذربایجان که کل تیمش خارجی بود صد رحمت به عرب ها!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس