کد خبر 633889
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور بازی سپاهان و پرسپولیس را که کمتر از دربی نبود را به خوبی قضاوت کرد.

به گزارش مشرق، سیدرضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت بیژن حیدری در بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: بعداز مدت‌ها قضاوت بیژن حیدری را دیدم. او قبلا جوان و کم‌تجربه بود اما در این بازی مثل یک داور باتجربه و پخته عمل کرد. مسابقه پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم‌های دوم و سوم جدول بود دست کمی از شهرآور پایتخت نداشت.

وی در مورد اینکه چند بار توپ به او برخورد کرد، گفت: او باید بیشتر در قطر زمین حرکت کند تا قضاوت بهتری داشته باشد.

غیاثی با اشاره به اتفاقی که در دقیقه 37 بازی افتاد، گفت: در این دقیقه هنریکه بر روی سیدجلال حسینی خطا کرد و داور هم خطا را اعلام کرد. نمی‌دانم چرا بازیکنان دو تیم در کار داور دخالت می‌کنند. این مسئله جای تاسف دارد. بازیکنان با دخالت در کار داور چیزی را به تیم‌شان اضافه نمی‌کنند. بعد از این خطا هم هنریکه دست به تمارض زد و در حالی که او با سیدجلال حسینی رخ به رخ شده بود هنریکه می‌خواست با تمارض یک کارت زرد برای مدافع پرسپولیس بگیرد.در حالی که سیدجلال هیچ فشاری به صورت او وارد نکرده بود.

وی در مورد صحنه‌آی که توپ به دست مدافع سپاهان برخورد کرده بود، گفت: علیپور در آن صحنه معتقد به پنالتی بود اما در آن صحنه توپ از یک متری شوت شده بود و به هیچ عنوان آن صحنه پنالتی نبود. در اواخر مسابقه هم خطای نویدکیا روی صادق محرمی درست بود وکارت زردی که هم نشان داده شد کاملا درست بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس