کد خبر 633847
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

معاون وزیر امور خارجه ضمن دوستانه خواندن روابط دو کشور ایران و مالزی، بر توسعه و گسترش روابط در کلیه زمینه ها تاکید کرد و سفر دادستان کل را نقطه عطفی در روابط فی مابین دانست.

به گزارش مشرق به نقل از اداره دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امورخارجه، حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امورخارجه با حاجی محمد افندی بن علی دادستان کل مالزی در محل وزارت امورخارجه ملاقات کرد.
 
قشقاوی در این ملاقات ضمن دوستانه خواندن روابط خوب دو کشور مسلمان ایران و مالزی، بر توسعه و گسترش روابط در کلیه زمینه ها تاکید کرد و سفر دادستان کل را نقطه عطفی در روابط حقوقی و قضایی بین دو کشور دانست.
 
وی ضمن اشاره به حضور بیش از ۱۳۰ هزار توریست ایرانی در سال و همچنین ۶ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در کشور مالزی، اشاره کرد، وجود این سرمایه های معنوی که پل ارتباطی بین ملت های دو کشور هستند را سرمایه ملی دو جانبه قلمداد کرد.
 
قشقاوی با اشاره به وجود بیش از ۲۰۰ زندانی ایرانی در مالزی بر ضرورت تصویب نهایی و اجرایی نمودن موافقتنامه های انتقال محکومین، استرداد مجرمین و معاضدت قضایی بین دو کشور تاکید کرد.
 
حاجی محمد دادستان کل مالزی در پاسخ به ابراز رضایت و شادمانی و خشنودی از سفر هیئت قضایی مالزی به ایران بر پیگیری موارد توافق شده در این سفر با مقامات ایرانی به محض بازگشت به کشورش تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس