مسئولان بیمه «الف» در اقدامی سهل اندیشانه و عجیب برنامه‌نویسی سامانه الکترونیکی این مجموعه را به کمپانی‌های آلمانی سپرده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه امروز خود نوشت: 

مسئولان بیمه«الف» در اقدامی سهل اندیشانه و عجیب برنامه‌نویسی سامانه الکترونیکی این مجموعه را به کمپانی‌های آلمانی سپرده‌اند.

این کمپانی آلمانی، علاوه بر دسترسی بی‌نظیر به اطلاعات و آمار شهروندان ایرانی، داشته‌های لجستیکی نهادها و ارگان‌های دولتی از جمله آمار خودروها، کشتی‌ها و برخی ادوات نظامی، ... و مشخصات فردی و حقوقی مسئولان و کارکنان، حتی مبلغ بیش از 30 میلیارد تومان هم دستمزد گرفته است.
 
اقدامات ناشی از بی‌مسئولیتی مدیران بیمه «الف» نسبت به اطلاعات و امنیت مشتریان خود در حالی است که متخصصان نرم‌افزار دانشگاه صنعتی شریف که سامانه الکترونیکی بانک مرکزی را ساخته‌اند، حاضر بودند با مبلغی معادل یک چهارم دستمزد شرکت آلمانی، این سامانه را تولید و پشتیبانی کنند.
 
براساس اسناد موجود، مسئولان بیمه مذکور نه تنها اعتنایی به اعتراض برخی از نهادهای نظارتی نداشته‌اند، بلکه آن را به تایید وزیر اقتصاد هم رسانده‌اند که البته نمایندگان مردم در مجلس در تدارک اعتراض نسبت به این اقدام وزارت اقتصاد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    جاسوس كه شاخ و دم ندارد... اين افراد بايد مجازات شوند. ولي افسوس كه هركس هركاري دلش خواست مي كند!
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    خط خیانت همچنان ادامه دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس