نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: اتحاد شیعه و سنی موجب انزوای داعش و وهابیت تندرو شده است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد بهشتی سه‌شنبه‌شب در جمع باشکوه مردم اشکنان در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: دشمنان اسلام با حمایت از عناصر تندرو از جمله وهابیت و داعش و تجهیز آنان دست به کشتار مردم در کشورهای اسلامی زده‌اند و جنایت‌های آنان در یمن و سوریه بخشی از دسیسه‌ها برای ایجاد شکاف در میان مسلمانان است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هوشیاری علمای شیعه و سنی افزود: شیعه و سنی با حساسیت، تمام توطئه‌های دشمنان را زیر نظر دارند و با تکیه‌ بر مشترکات، وهابیت تندرو و داعش را منزوی کرده‌اند.

بهشتی با اشاره به پیشینه اهل سنت در محبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) گفت: دشمنان اسلام بدانند اهل سنت نسبت به اهل‌بیت(ع) و فرزندان پیامبر(ص) محبت و ارادت دارند و حضور آنان در بسیاری از اماکن متبرکه گواه این مسئله است و آنان بدانند که وهابیت تندرو و داعش به‌عنوان دست‌پروردگان استکبار، هیچ جایگاهی در میان مسلمانان ندارند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سابقه مردم اشکنان در دفاع از انقلاب اسلامی بیان داشت: تقدیم 63 شهید در دوران دفاع مقدس و چهار شهید در فاجعه خون‌بار منا نشان داد که این مردم به انقلاب اسلامی و خط نورانی امام راحل ایمان دارند و محبت آنان نسبت به اهل‌بیت از سر اخلاص و تواضع است.

بهشتی همچنین با تقدیر از حضور مردم بخش اشکنان در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی از شرکت گسترده آنان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تمام برنامه‌های ملی و مذهبی تقدیر کرد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس