کد خبر 628790
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴

مجروحان داعش را هم در بیمارستان‌های تل‌آویو و حیفا مداوا کرده و در ملاقات با آنها آرزو کرده بود، داعش به درون خاک ایران هم راه پیدا کند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در قسمت گفت و شنود خود نوشت: گفت: یادته نتانیاهو از راه‌اندازی داعش ابراز خوشحالی کرده بود و می‌گفت؛ داعش نیروهای مقاومت را بجای مقابله با اسرائیل به داخل کشورهای اسلامی کشانده است؟!
 
گفتم: مجروحان داعش را هم در بیمارستان‌های تل‌آویو و حیفا مداوا کرده و در ملاقات با آنها آرزو کرده بود، داعش به درون خاک ایران هم راه پیدا کند.
 
گفت: دیروز یکی از ژنرال‌های اسرائیلی با تأسف گفته است؛ داعش نه فقط نتوانست وارد ایران شود، بلکه در عراق و سوریه هم قلع و قمع شده است.
 
گفتم: حیوونکی‌ها چی فکر می‌کردند، چی شد؟!
 
گفت: این ژنرال رژیم صهیونیستی گفته است اسرائیل بعد از قلع و قمع داعش، با خطر جدید دیگری روبرو خواهد شد.
 
گفتم: دو نفر که برای شکار رفته بودند به سمت یک شیر تیراندازی کردند. شیر زخمی شد و با عصبانیت به آنها حمله کرد، یکی رفت بالای درخت و دیگری وارد یک غار شد. کسی که وارد غار شده بود هر چند دقیقه یک بار از غار بیرون می‌آمد و بعد با حمله شیر دوباره به درون غار می‌رفت. رفیقش از بالای درخت گفت؛ مگر مرض داری که از غار بیرون می‌آیی؟ همانجا بمان تا خطر رفع شود و یارو گفت؛ آخه از شانس بد یک شیر هم درون غار است!
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس