کد خبر 633283
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: هر وزنه ای که انوشیروانی می گفت را در تمرینات می زدم و حتی با پای آسیب دیده در جام فجر شرکت کردم بنابراین چه زمانی بدنم کم آورده است؟

به گزارش مشرق، بهادر مولایی در واکنش به صحبت های سرمربی تیم ملی مبنی براینکه او در تمرینات کم میآورده است ، بیان کرد: در یک روز تمرین مجبورم کرد دو مرتبه وزنه 240 کیلوگرم، یک بار 250 و یک مرتبه نیز 255 کیلوگرم را بزنم یا در اردوی کلاچای با آن شرایط آب و هوایی سخت، 190 کیلوگرم در یک ضرب و 240 کیلوگرم در دوضرب می زدم و دوباره می گفت 190 کیلوگرم را در یک ضرب بزنم بنابراین من چه زمانی بدنم کم آورده بود؟

او ادامه داد: در اردوی اردبیل کشاله ران من پاره شده بود و 12 روز بدون تمرین بودم و فقط لیفت آن هم از روی چهارپایه کار می کردم . خودش آنجا شاهد بود. حتی به او گفتم در جام فجر وزنه نمی زنم زیرا اگر پایم پاره شود المپیک را از دست می دهم اما او گفت هر اتفاقی افتاد با او. بقیه ملی پوشان نیز شاهد هستند. من با پای آسیب دیده در جام فجر وزنه زدم اما در نهایت باز هم من را تحقیر کردند که دوباره باختهام.

مولایی در مورد اینکه گفته شده مدعی گرفتن بهداد سلیمی در یک ضرب بوده است، تصریح کرد: من هیچ موقع چنین ادعایی نکردم که در یک ضرب می خواهم بهداد سلیمی را بگیرم  زیرا همه می دانند که او در یک ضرب خوب است اما در دوضرب همیشه من خوب وزنه زدهام.

او افزود: نمیدانم چرا این حرفها را می زنند. حتی تکرار می کنند که قرار بوده من بعد از خط خوردن نیز در کمپ تیم ملی بمانم در حالی که در مراسم بدرقه زمانی که داخل ماشین بهداد سلیمی بودیم از انوشیروانی سوال کردم الان که خط خوردم باید چکار کنم که گفت باید وسایلمو جمع کنم و به خانه بروم. حتی زمانی که من مشغول بستن چمدانم بودم با پدرم خداحافظی کرد. اگر واقعا می خواست من را نگه دارد همان موقع مقابل پدرم نمی گذاشت که من  بروم. حتی همان موقع پدرم به او گفت خیلی زحمت کشیده  و دستش درد نکند که از خجالت سرش را به زیر انداخت و داخل اتاق رفت.

وزنه بردار فوق سنگین ایران همچنین گفت: انوشیروانی همیشه می گفت هوای ما را دارد اما چه زمانی هوای ما را داشت؟ او فقط اسم یک وزنه بردار  را می آورد که سرمایه ملی است وانگار بقیه ملی پوشان سرمایه ملی نبودند یا همیشه از تحصیلات و داشتن علم تمرینی حرف می زند در حالی که علم تمرین و نظم تمرینی را فقط کوروش باقری داشت. او آنقدر قدرت نداشت که وقتی حرکت دوم بهداد خطا اعلام شد، مسابقه را نگه دارد تا وزنه از 245 کیلوگرم بیشتر نشود. بلکه زمانی که توزیع مدال ها هم انجام شده تازه می خواهد شکایت کند، دیگر چه فایده ای داشت. بعد هم ادعای مربیگری و علم تمرین دارد.

او ادامه داد: انوشیروانی که حرف از تمرین علمی می زند چه گلی به سر این تیم زد. رستمی که به تنهایی تمرین کرد و سهراب مرادی نیز دو سال در خانه تمرین کرده بود و حتی در زمان مربیگری حسین توکلی وزنه های 200 و 240 کیلوگرم را زده بود. علی هاشمی که در المپیک هفتم شد، یک حرکت براری هم سوخت. بهداد سلیمی هم که نتیجه ای نگرفت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    تیتر شما صحیح نیست ایشون انتقاد و نقد صحیحی نسبت به عملکرد مربی و فدراسیون دارن
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    اینکه انوشیروانی اشتباهات زیادی در انتخاب وزنه ها داشت کاملا درسته. به نظر ضعیف عمل میکرد .
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    واقعا این ها علم مربیگری را بلد نیستند هرکسی برای خودش دار ودسته ای دارد اون از رضا زاده اینم از فدراسیون مرادی دلم به حال مولایی سوخت
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    اقای مولایی شما فعلا بچه ای یاد بگیر تربیت داشته باش رمت مربی را نگهدار و در راه اشتباهی که اقای ایکس و ایگرگ درش قدم برداشتن و عاقبت بخیر هم نشدن طی مسیر نکن رمت مربیت را نگهدار که کسی با گردن کلفتی برای مربی به هیچ جا نرسید
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    2 0
    کاملاً درسته کاملاً. شک نکنید این تیم در مسابقات بعدی به نتیجه دلخواه نخواهد رسید ، موفقیت الان تیم هم نتیجه زحمات کوروش باقریه.
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    کاملا حرفش حساب هست وجایی ازحرفش بی تربیتی نیست عزیز دل انتقاد سازنده داره
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    ازکجامیدونی تربیت نداره !؟ من بجای این پسرباشم کاری که کیانوش کرد رو انجام میدم !!
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    اونوقت که بهداد، نصیرشلال، رستمی و سعید حرمت کورش باقری رو شکستن شما کجا بودی ؟
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    بهادر بیشتر از بقیه وزنه برداران خویشتن داری کرده و کمتر بی احترامی کمی بدشانس بوده اما درحقش زیاد اجحاف شده!
  • وزنه بردار تیم ملی ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    دوست عزیز! سلیمی با 216 در یه ضرب فقط ب با یه کیلو بیشتر اول شد شما می خواستی با 190 در یه ضرب چه کنی!!!!...در دو ضرب 270 هم می زدی حتی روی سکو نمی رفتی! تازه سلیمی 245 رو دو بار زد داورها سخت گیری داشتن دوما سلیمی دو ضرب 265 رو در شش ماه پیش در جام فجر زده بود شما که نهایتا 255 رو تازه در تمرینات بالا بردی در حالی که تقریبا تمام وزنه برداران دنیا و ایران در مسابقات ده تا بیست کیلو زیر تمرین ها می زنن چون اون داروها غذاها و کارهایی که در تمرینات می تونن بکنن در مسابقات نمیشه کرد!
  • محمد ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    یادتونه بهداد سلیمی هم همین جرفا رو به کوروش باقری میزد،‌اون زمان چی میگفتی هموطن با ادب!!!
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    مولایی ناتوانی خودتو چرا به دیگران نسبت میدی؟ همه میدونن بهداد مصدوم نبود طلا می گرفت و در همون حال هم مدالش رو خوردند. کارنامه وزنه برداری ما خوب بود برو تمرین کن خودتو قوی نکن بهانه نگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس